b-real Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Sto vist ikke registret med helt korrekt husnummer for en eller annen grunn, manglet vist et "tall" av noe slag.
Niqābninja Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Jeg er sjuk. Syns synd på meg, anyone :---( Og bare for ikke være helt random: Stasjonære pc-en min heter Biffen, laptopen jeg bruker daglig heter Minibiff og telefonen min heter Puslebiff. Ellers så har jeg også BigMama og Lappa, som begge er laptoper. (:
Balli Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Jeg er sjuk. Syns synd på meg, anyone :---( Og bare for ikke være helt random: Stasjonære pc-en min heter Biffen, laptopen jeg bruker daglig heter Minibiff og telefonen min heter Puslebiff. Ellers så har jeg også BigMama og Lappa, som begge er laptoper. (: i'm sick too :/
Balli Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Jeg er ikke syk *sprer dårlig for mage, bakterier på maten din* bare vent!
Niqābninja Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 i'm sick too :/ Det suger. Passer så jævlig dårlig å bli sjuk nå -.-
Joakim Skurk Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 (endret) Smak og behag. Men hvorfor halfstack? Får ofte mye mer for pengene om man går for en skikkelig god combo. Skal man ha krem stack må man ofte ut med +/- 15k. Endret 23. mars 2010 av Joakim Skurk
Joakim Skurk Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Derfor skjønner jeg ikke at du ikke går for en god combo i stedet for stack.
3rl3nd Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Derfor skjønner jeg ikke at du ikke går for en god combo i stedet for stack. yup. vet du om en god combo da??? og et annent spørsmål. dette er en selfølge "sikkert" jeg vill bare vere sikker. viss jeg kobler til headsett til en forsterker kommer det bare lyd ut av headsette eller begge deler??? og vist det er en forsterker uten headset inngang, kan du gjere noe slik du kan koble til headsett unskyld for skrivefiel
Joakim Skurk Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Det er helt klart en smaksak og jeg kan ikke gi deg noen fasit. Om du først skal svi ac noen laken på en god combo anbefaler jeg deg f.eks. å se hva favorittgitaristen(e) dine bruker, for så å dra i en musikkbutikk og teste ut litt forskjellig. Det med headset er vel også forskjellig fra produkt til produkt, men det må være en headphone-output for at du skal kunne benytte deg av det. Og ja - om du plugger inn headphones brytes som regel outputen til høyttalerelementet.
3rl3nd Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 ok takk for svar. idolene mine bruker for det meste marshall. og det fins en billig rør combo altså marshall class 5 er den et bra valg
Anbefalte innlegg