Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gah, jeg er nesten frista til å bestille nasty og overprisa Dolly-pizza fremfor å ta oppvasken. :p

Hvorfor kjøpe en sær og overdyr pizza på Dolly når du kan gå på sikkert hvem som helst random kebab sjappe å kjøpe en like god pizza til hundre lappen? :p

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Problemet da er at du får rotte eller kattekjøtt med på kjøpet.

Er vel ikke noe problem. Kjøtt er kjøtt.

Muslimer anser jo gris, som vi bruker til festmåltid ved flere anledninger, som minst like urent som vi anser rotte og/eller kattekjøtt.

Så hva som er skittent kjøtt og ikke blir veldig subjektivt. Men så klart bør det jo være rent og riktig tilberedt.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Hjemme igjen etter fire og en halv time på biblioteket. Herlig måte å tilbringe en lørdag på. Not. Blir vel badstue og film senere, tenker jeg.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Ikke? Jeg synes biblioteket er generelt sett koselig jeg. Finne ei eller annen faktabok og lese i og gå tilbake med den og finne noe nytt interessant. Burde ha brukt mer tid på å være på biblioteket kommer jeg på nå.

Selv tror jeg at jeg skal begi meg ut på Stalker (filmen altså) senere i kveld. Er forberedt på en tung film, så det kommer an litt på formen :p

Skrevet

Ikke? Jeg synes biblioteket er generelt sett koselig jeg. Finne ei eller annen faktabok og lese i og gå tilbake med den og finne noe nytt interessant. Burde ha brukt mer tid på å være på biblioteket kommer jeg på nå.

Selv tror jeg at jeg skal begi meg ut på Stalker (filmen altså) senere i kveld. Er forberedt på en tung film, så det kommer an litt på formen :p

Det kan jo være koselig, men det er oftest ikke det når man har sykt mye "skolelitteratur" å lese. Spesielt ikke når boka er på fem hundre sider, og bugner over av teorier. :|

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

I slike ærender er det vel litt verre ja. Noe av det jeg burde "glede" meg til å bli student for å gjøre tenker jeg.

Skrevet

Har slettet en rekke innlegg og de det gjelder vet hvem det er og tenker de seg litt om vet de sannsynligvis også hvorfor.

Tilbakemeldinger tas på PM og ikke i tråden!

Skrevet

Gah, jeg er nesten frista til å bestille nasty og overprisa Dolly-pizza fremfor å ta oppvasken. :p

Hvorfor kjøpe en sær og overdyr pizza på Dolly når du kan gå på sikkert hvem som helst random kebab sjappe å kjøpe en like god pizza til hundre lappen? :p

Fordi da må jeg gå. Hele poenget med å bestille en nasty og overprisa (og smakløs) Dolly-pizza er at da slipper jeg å bevege meg ut på glattisen og kan heller bli her.

Endte uansett opp med et par brødskiver. Er det jeg har levd på de siste dagene. 4-5 brødskiver dagen. Woo :p

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Overlevelsesinstinktet til Sjur er på høyde med Bear Grylls :p

Skrevet

Jeg vil ha mototykkel!

Har en tsx i deler. Kjøpe ?

Nå er det vel glatt forskjell på en 50 ccm-moped og en motorsykkel, er det ikke? :p

Overlevelsesinstinktet til Sjur er på høyde med Bear Grylls :p

Hvem? :p

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Han tullingen på Mann mot Natur som overlever på hva som helst.

Skrevet

Hva er "Mann mot natur"? Har sett det bli nevnt i "Ting som irriterer så grenseløst", men aldri gidda å sjekke det ut, da jeg går ut fra at det er et TV-program og ergo ikke spesielt interessant. :p

Skrevet

Hva er "Mann mot natur"? Har sett det bli nevnt i "Ting som irriterer så grenseløst", men aldri gidda å sjekke det ut, da jeg går ut fra at det er et TV-program og ergo ikke spesielt interessant. :p

en-vanlig-dag-pa-jobben.jpg

bearchillin.jpg

3552_large.jpg

Bear-Grylls-man-vs--wild-102520_1024_768.jpg

bear_grylls_drinking_turtle_blood.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...