Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG VIL HA LAPPEN NÅÅÅÅÅÅÅ !!!!!

Serr har ventet omtrent hele livet på først kommende september, kommer til å bli den beste dagen i mitt liv :yes:

Faen, da blir det livsfarlig å gå på fortauet. :scared:

Hah skal da klare å holde meg på veien, er ikke fra Larvik heller :rofl:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og siden jeg er så godt igang kan jeg likesågodt bare pøse på med litt mer som den opplysningsmaskinen jeg er. :)

Google (NASDAQ: GOOG) er et amerikansk dataselskap som driver mange tjenester på Internett, hvorav de fleste er gratis. Den mest kjente er nok søketjenesten deres, Google Søk. Navnet Google er et ordspill og kommer fra det matematiske begrepet googol; et entall med hundre nuller bak, eller 10100. Tallet overgår antall atomer i universet.

Skrevet

Han var faktisk snill med deg Latias. Det gjelder å bruke hjernen litt vettu. ;)

Hva er vitsen med å søke hvis jeg ikke vet hva jeg skal søke etter? For hadde jeg kunnet navnet på add-on'en, så hadde jeg ikke spurt. ;)

Skrevet

Hva skulle vi gjort uten deg Wiciwato? :)

Nei det vet jeg sannelig ikke. Noe annet jeg ikke skjønner er hvordan dere har klart dere så lenge uten meg. Akkurat det har jeg ikke svaret på selv om jeg er en opplysninsmaskin. Dessverre. :(

Skrevet

Romis: Vet ikke, men han har vært med i Dexter og Chuck.

...

Akkurat det jeg presiserte litt lengre opp, men ingen ville svare. :dontgetit:

Skrevet

Romis: Vet ikke, men han har vært med i Dexter og Chuck.

...

Akkurat det jeg presiserte litt lengre opp, men ingen ville svare. :dontgetit:

Oi, maken til tilfeldigheter. :hmm:

Skrevet

Har søkt på både Chuck og Dexter og sett gjennom hvem som er i de to seriene, men jeg ser han ikke i det hele tatt. Det er ikke sikkert det er bilde av han engang.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...