Slurpee Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Evt. kan du skifte passord for å øke sikkerheten på PCen din... I mitt domene, får ingen lov til å ha slikt aktivert (utenom oss på IT-avdelingen) mhm, samme her. tøse: han trenger da ikke å komme innom for at du skal gjøre det
Br0dskive Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 på en domene-PC? if so.. du må inn i AD og finne brukeren din -> egenskaper -> account -> kryss av password never expires Akkurat hva jeg skal gjøre når han kommer innom.. Men jeg orker ikke å gå bort til IKT... Det er fortsatt tidlig og vi ser på film.. Men forklar hvordan jeg kommer inn i AD så klarer jeg resten selv ?
Slurpee Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 på en domene-PC? if so.. du må inn i AD og finne brukeren din -> egenskaper -> account -> kryss av password never expires Akkurat hva jeg skal gjøre når han kommer innom.. Men jeg orker ikke å gå bort til IKT... Det er fortsatt tidlig og vi ser på film.. Men forklar hvordan jeg kommer inn i AD så klarer jeg resten selv ? det får du nok ikke til
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Men jeg orker ikke å gå bort til IKT... Det er fortsatt tidlig og vi ser på film.. Men forklar hvordan jeg kommer inn i AD så klarer jeg resten selv ? Du skal ikke inn i AD
Br0dskive Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 (endret) det får du nok ikke til Du sa nettopp at jeg ikke trengte å gå innom IKT for å fikse det? Da tolket jeg det som om det var noe jeg kunne fkse selv? Endret 17. mars 2010 av Rick James's bitch
Slurpee Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 neinei, DU trenger ikke å gå til IKT-kontoret. tøse kan gjøre det uten deg
MrLeftfield Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Men forklar hvordan jeg kommer inn i AD så klarer jeg resten selv ? Nerd-versjon av "mulig vi kline vilt, hvem vet?" :D
Slimda Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Hahaha. Slipp en vanlig bruker inn i AD? Yeah right! Er så utrolig mye faenskap man kan finne på inni der. Endre passord på alle brukerene, slette kontoer, endre rettigheter, etc.
Petter Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Bare send info om deg selv til tøsa så kan han endre passordet for deg.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Hahaha. Slipp en vanlig bruker inn i AD? Yeah right! Er så utrolig mye faenskap man kan finne på inni der. Endre passord på alle brukerene, slette kontoer, endre rettigheter, etc. Ja, sendte han passordet nå, jeg har planer om å miste jobben i dag!
MrLeftfield Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Du har PM Rick, svar på den. ....Sorry, hyper. Spiste en kvikkløønchshshsj
Eplefe Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Jeg tror ikke jeg gidder lunsj i dag. To av de fire jeg pleier å henge med er ikke på skolen i dag de to andre er ... vel, han ene nekter å sitte i kantinen, så da går vi opp i kantinen og så ned igjen med maten som rekker å bli våt i det vakre bergensværet, og hun andre er alltid blakk og snylter konsekvent av resten av oss.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 (endret) Men forklar hvordan jeg kommer inn i AD så klarer jeg resten selv ? Tror jeg gjorde det slik: Når du trykker på Shift 5 ganger på rad, så kommer det opp "trege taster"-popupen. Gjør så dette om til at den kjører cmd.exe (sjekk på Google), dette betyr at du får cmd med admin-rettigheter da du er logget ut. Gjør deretter om AD-passordet til et eller annet, jeg bare skrev noe random shit som "lolwat123" eller noe i den duren. Da kan du logge inn på AD og gjøre det du vil. ^^ Endret 17. mars 2010 av The Prophet
Anbefalte innlegg