Kverulantus Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Noothin'. Watchin' the game, having a bud. Wazap with u?
MrLeftfield Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Jeg snakka med kjæresten min første gang i forumkafeen Jeg også. Jeg trur jeg var et rasshøl :| du TROR? Når er du IKKE det?
Qweeerty Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Just hanging arround.. In the mattetime.. At School.
Deadringer Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 du TROR? Når er du IKKE det? Du har et poeng. Har hørt rykter om at jeg har vært ganske rapist mot venner jeg har fått via forumet også.
fargoth Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 http://www.weebls-stuff.com/toons/Jazz+Horse/ Ikke verst, ikke verst.
MrLeftfield Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 (endret) Private fdlg As MrLeftfield = New Nooooob() come again? fdlg? asdf? ftw? wtf? win? niw? edit: å herregud. Visual Basic refference. VB suxx, sånn er det bare. Lær deg et ordentlig språk uint Viruskongen = null; Endret 9. mars 2010 av MrLeftfield
Qweeerty Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Starter med forbereding til muntlig prøveeksamen i morgen
fargoth Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Laaawls Jajajajajajajajajajajajajajajaa Jeg pleier å starte hver morgen med en tilsvarende tradididum i dusjen. Han kjekkasen der ler sikkert hele veien til banken.
Gjest Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Kjøpte State Of Trance på WIMP, begge cd-ene for totalt 8kr Spoitfy har ikke de for salg engang. I love WIMP:love:
Qweeerty Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 (endret) Private fdlg As MrLeftfield = New Nooooob() come again? fdlg? asdf? ftw? wtf? win? niw? edit: å herregud. Visual Basic refference. VB suxx, sånn er det bare. Lær deg et ordentlig språk uint Viruskongen = null; Thats what she said. Jeg kan C++, C#, VB.NET og AIR/Flex Endret 9. mars 2010 av Viruskongen
Anbefalte innlegg