Catkin Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Hvis Kurt Nilsen er en respektert musiker er jeg kongen av Albania. Var det ikke det du sa da jeg møtte deg for første gang på bar i Oslo? LIAR. Jeg fikk 5+ på en oppgave i tekst. Det er jeg veldig fornøyd med.
Niqābninja Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Vi skriver 8. mars i dag, det er 4-5 varmegrader, det har regnet mye og det er mindre sne enn i forrige uke. Været er fantastisk! Jeg har total vårfeeling! Her er det åtte varmegrader ute. I skyggen. Det er TØRR asvalt og livet er herlig. Endret 8. mars 2010 av bazukh
Deadringer Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Populær og respektert går vel litt i samme gate hvertfall. Ikke egentlig. Det går fint ann å være populært uten å bli respektert, samtidig som det går ann å være respektert uten å være populær.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Hvis Kurt Nilsen er en respektert musiker er jeg kongen av Albania. Var det ikke det du sa da jeg møtte deg for første gang på bar i Oslo? LIAR. Hæh, når gikk vi på bar sammen? Anyways, kongen av Albania er et utrykk jeg bruker mye.
NikkaYoichi Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Albania er en republikk, uvitende lille Tøs. Tror du understrekte poenget hans akkurat, din selvopphøyde trekketøs. Pft, det understreker strengt talt bare at uttrykket ikke har noen som helst relevans. Hadde uttrykket vært: "Hvis blablabla, så er jeg presidenten i Albania." - så hadde det i det minste gitt litt mening.
Catkin Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Tøs:Husker du ikke det? Whoa, du må ha vært skikkelig borte den kvelden. Kanskje like greit. Ikke tving meg til å gi detaljer, for å si det sånn.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Tøs:Husker du ikke det? Whoa, du må ha vært skikkelig borte den kvelden. Kanskje like greit. Ikke tving meg til å gi detaljer, for å si det sånn. Altså, hva forventer du når du gir meg rohypnol i spriten?
Catkin Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Tøs:Husker du ikke det? Whoa, du må ha vært skikkelig borte den kvelden. Kanskje like greit. Ikke tving meg til å gi detaljer, for å si det sånn. Altså, hva forventer du når du gir meg rohypnol i spriten? Nei, sant det. Men det måtte til. </3
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Tøs:Husker du ikke det? Whoa, du må ha vært skikkelig borte den kvelden. Kanskje like greit. Ikke tving meg til å gi detaljer, for å si det sånn. Altså, hva forventer du når du gir meg rohypnol i spriten? Nei, sant det. Men det måtte til. </3 Kan du svare meg på hvorfor jeg våknet opp i en villt fremmed leilighet, splitter naken og med sår ræv? Eller, jeg vil kanskje ikke vite det?
Datasmurf Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Vi skriver 8. mars i dag, det er 4-5 varmegrader, det har regnet mye og det er mindre sne enn i forrige uke. Været er fantastisk! Jeg har total vårfeeling! Her er det åtte varmegrader ute. I skyggen. Det er TØRR asvalt og livet er herlig. It r awesome!
Deadringer Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Kan du svare meg på hvorfor jeg våknet opp i en villt fremmed leilighet, splitter naken og med sår ræv? Eller, jeg vil kanskje ikke vite det? Sår ræv er nok min feil. Ida3 supplyer meg med ferske rumper slik at jeg kan kjøre på når hu er ferdig med dem.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Kan du svare meg på hvorfor jeg våknet opp i en villt fremmed leilighet, splitter naken og med sår ræv? Eller, jeg vil kanskje ikke vite det? Sår ræv er nok min feil. Ida3 supplyer meg med ferske rumper slik at jeg kan kjøre på når hu er ferdig med dem. Det var det jeg hadde en stygg mistanke om. DU HAR SKADET MEG FOR LIVET NYHUS! JEG SLITER MED TRAUMER!
Lumpness Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 kan noen gå inn på dustinhome.no og bekrefte at det ikke finnes en eneste vare innpå der akkurat for øyeblikket ? hvertfall det jeg opplever nå
Niqābninja Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Nei, men hva faen? Det sner igjen! :| Her er det fortsatt sol :---D Og niiiii varmegrader ute. Fortsatt i skyggen. Endret 8. mars 2010 av bazukh
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Jeg skjønner meg ikke på folk som vil ha snøen vekk. Det er jo en gave!
Anbefalte innlegg