Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dans er greit når man er alene hjemme og lager mat mens man hører på Deep Purple, men ellers er det bare pinlig.
Tror ikke alle som vil kalle det dans :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titt-titt, folkens. :wee:

Da har man hatt internasjonal engelsk uten internett. Og jeg overlevde. Mest på grunn av musen som rømte fra veggen inn i høytalerne. Made my day.

Skrevet
Da har man hatt internasjonal engelsk uten internett.

Har dere separate fag for engelsk? Amerikansk engelsk vs. Britisk engelsk? *fnis*

Hvis man har tunga ute mens man skjærer løk begynner man ikke å grine. Ikke det at det er så hygienisk men

Kjerringråd som ikke fungere. Bin there..done laden

Skrevet
Eplefe: Mus? Do tell! =D
Helt på slutten av vår UFATTELIG interessante samtale om globale problemer osv. så kom det en mus løpende ut av veggen og inn i høytaleren. Den var brun. Men hun teite damen knøt hele høytaleren inn i en plastikkpose og kommer til å drepe den, så jeg skal knyte en plastikkpose over hodet hennes og dunke henne i veggen et par ganger for å se om hun liker det.
Da har man hatt internasjonal engelsk uten internett.
Har dere separate fag for engelsk? Amerikansk engelsk vs. Britisk engelsk? *fnis*
Mpf. Vi har både britisk, amerikansk, australsk osv. engelsk. Så ja, man kan si det sånn.
Skrevet
Er de få tårene som kommer når man skjærer løk virkelig ett problem? oO

Nei...egentlig ikke. Syns det er flott at de er der egentlig, men det er nok bare jeg :)

Skrevet
Mpf. Vi har både britisk, amerikansk, australsk osv. engelsk. Så ja, man kan si det sånn.
Har bare aldri hørt betegnelsen "internasjonal engelsk" før. Men så er det dog noen år siden jeg har gått skole da :)
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...