Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hasj ja...er vist noen i blokka som har røyka i dag for da jeg kom ut og skulle på jobb så var det en duft i gangen som det ikke går ann å ta feil av.

Liek jiizz...åpne et vindu i det minste..

Skrevet

Ikke eeeegentlig men men...

Er så trøtt at jeg tror jeg holder på å dø.

Men,artig å komme på jobb når det er sjokoladekake med seigmenn på til meg i kjøleskapet da =)

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Lol er ikke engelsk..eller jo delvis men det er ikke et ordbok, ord. Bare en World of warcraft oppfunnet forkortelse for et 3 ordet utryk. ;)

Hvis en ser på hva lol er forkortelsen for ser du vel at det er engelske ord?

Forøvrig er jeg ganske sikker på at lol er eldre enn World of Warcraft. Uten at jeg har/gidder å finne noen kilde.

Skrevet

Det var i warcraft tidene det ble kjent hvertfall, begynte blant oss gamers så ble det spredt videre så alle viste hva det var. Yep.

Jeg så det i viden bruk på nettforum i mange år før WOW engang var påtenkt.

Skrevet

Det var i warcraft tidene det ble kjent hvertfall, begynte blant oss gamers så ble det spredt videre så alle viste hva det var. Yep.

Selvom du oppdaget LOL mens du spilte World of Warcraft så betyr ikke det at resten av verden hadde det samme tilfellet ;)

Skrevet

Selvom du oppdaget LOL mens du spilte World of Warcraft så betyr ikke det at resten av verden hadde det samme tilfellet ;)

Hørte ikke andre bruke ordet LOL før den tiden heller.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...