Sameboe Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 God lørdag folkens! God Lørdag ja! Prøver febrilsk å skaffe meg skyss frem og tilbake her nå... stress.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Herregud slutter vist aldri og snø... at det skal ta nesten 45minutter og kjøre til MENY som er 5 min fra huset mitt, handle, betale og kjøre hjem igjen er jo helt maniac, nesten litt the day after tomorrow tendenser her, snø og faststående biler bak hvert hjørne
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 http://www.sb.no/nyheter/e18-i-ferd-med-a-foyke-igjen-1.3645732 http://www.sb.no/nyheter/snodde-inne-1.3655553
Sidious Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Egil: Det der så godt ut. Er det der nye produkter, eller? Tror ikke jeg har sett dem tidligere.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 (endret) Herregud slutter vist aldri og snø... at det skal ta nesten 45minutter og kjøre til MENY som er 5 min fra huset mitt, handle, betale og kjøre hjem igjen er jo helt maniac, nesten litt the day after tomorrow tendenser her, snø og faststående biler bak hvert hjørne Slutt å syt. Hele hjemøya mi hadde snødd igjen og samtlige veier stengt i nesten et døgn. Brøytemannskapet så ikke 5 meter engang. Hele øya var tilnærmet isolert. edit: Åkei det så litt verre ut enn jeg trodde du fikk det til. Og du får lov til å syte, etter at du postet linkene der. @Sidi: Nye begge to. Solo med sitron som faktisk smaker sitron i motsetning til andre sitronbrus. Og melkesjokoladekvikklunch. Endret 20. februar 2010 av Slettet-77do0b
Sameboe Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Herregud slutter vist aldri og snø... at det skal ta nesten 45minutter og kjøre til MENY som er 5 min fra huset mitt, handle, betale og kjøre hjem igjen er jo helt maniac, nesten litt the day after tomorrow tendenser her, snø og faststående biler bak hvert hjørne Slutt å syt. Hele hjemøya mi hadde snødd igjen og samtlige veier stengt i nesten et døgn. Brøytemannskapet så ikke 5 meter engang. Hele øya var tilnærmet isolert. @Sidi: Nye begge to. Solo med sitron som faktisk smaker sitron i motsetning til andre sitronbrus. Og melkesjokoladekvikklunch. Sounds awesome!
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Okey men herregud og det snør ! UOOÆÆÆÆH !!! Skambankt : http://open.spotify.com/album/4JEgOrEn8H5PsWOU2gDgiN
Datasmurf Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jeg synes fortsatt Fanta Lemon er den mest awesome sitronbrusen på markedet. ^^ Solo Sitron får man ikke i meg. Ettersom Solo er laget / eies av Ringnes. Oh well. Digg å sove lenge. Jeg hørte på deLillos og drømte at det var vår / sommer. Awesome!
Sameboe Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jeg synes fortsatt Fanta Lemon er den mest awesome sitronbrusen på markedet. ^^ Solo Sitron får man ikke i meg. Ettersom Solo er laget / eies av Ringnes. Oh well. Digg å sove lenge. Jeg hørte på deLillos og drømte at det var vår / sommer. Awesome! What! Ringnes er jo awesome! /irony
Bagh Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Er borte i et par dager og så plutselig er forumet oppgradert Vanskelig å finne frem, men det går seg vel til.
Sameboe Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jeg savner Vanilla Coke. Er det mulig da? Syntes den var helt forferdelig! Hvis du savner det så kjøp deg Cola og vaniljestenger... da får du vanillacoke. Er borte i et par dager og så plutselig er forumet oppgradert Vanskelig å finne frem, men det går seg vel til. Du vender deg til det.
Sondre Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jeg savner Vanilla Coke. Er det mulig da? Syntes den var helt forferdelig! Hvis du savner det så kjøp deg Cola og vaniljestenger... da får du vanillacoke. Vanilla Coke var ikke spesielt populær, nei, og det var vel derfor ble slutt. Cola og vaniljestenger? Det blir liksom ikke det samme. *savn*
lockdog Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Og vanilla coke skulle hatt andre farger på flaska. Kjøpte feil to ganger
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jeg savner Vanilla Coke. En får enda tak i den her til lands, bare å sjekke nærmeste Deli de Luca. Mener også å huske jeg har sett den på Ica for ikke så lenge siden.
Sondre Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 Jeg savner Vanilla Coke. En får enda tak i den her til lands, bare å sjekke nærmeste Deli de Luca. Mener også å huske jeg har sett den på Ica for ikke så lenge siden. Hm... interesting!
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. februar 2010 Skrevet 20. februar 2010 (endret) Merkelig det der. Vanilla Coke har tydeligvis blitt dét hatproduktet. Hver gang noen nevner den, så vil andre overbevise vedkommende som liker Vanilla Coke om at de tar feil og at den smaker dritt. Vedr. andre produkter, så klarer faktisk folk å ignorere og overse det. Det gjelder ikke akkurat her og nå, men har sett det i Mat-delen av forumet et par ganger før. Selv ønsker jeg den tilbake, men er enig i at etiketten var for lik vanlig Cola. Endret 20. februar 2010 av Slettet-77do0b
Anbefalte innlegg