WheelMan Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 (endret) Det er faktisk ikke min, min er helt ren og strøken og har en gul tøff knapp på som skrur på alle lys på bilen ydløfilgfyif tde45 6 e76ruigyuftdcghbncfzdfs! jasldhf kjaehdjasdhfljkahk hlkjahsdlkjfhlk??! Bortskjæmt *BILDEAVEFFINGSVOLVONØGÆL!**vifte med* BORTSKJÆMT! hva mikkel sa, FFFFFFUUUUU på deg wheelman. Tyst på deg, du skal på langtur med den til helga Endret 15. februar 2010 av WheelMan
MrLeftfield Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 God morgen. Og en god morgen er selvsagt kjennetegnet av... Altså Glimti...skal alle spamme at "Nå sitter jeg og tar meg en kaffe" også eller? Vi VET at du drikker red bull hver morgen, vi _trenger_ ikke få det oppi grillen hver morgen heller ^^
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 (endret) Jeg skal kjøre BMW 3-serie 2008 mod i helga Endret 15. februar 2010 av Mikkel™
Balli Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Tyst på deg, du skal på langtur med den til helga JAG TYSTAR ALDRI ! :!:
After Dark Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 God morgen. Og en god morgen er selvsagt kjennetegnet av... Altså Glimti...skal alle spamme at "Nå sitter jeg og tar meg en kaffe" også eller? Vi VET at du drikker red bull hver morgen, vi _trenger_ ikke få det oppi grillen hver morgen heller ^^ Skal jeg klage hver gang noen feks. gjenntar at de er på skolen eller nettopp kommet hjem fra skolen? Ikke jeg som gjenntar meg selv mest her. Er forøvrig på boks nr. to nå.
MrLeftfield Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 God morgen. Og en god morgen er selvsagt kjennetegnet av... Altså Glimti...skal alle spamme at "Nå sitter jeg og tar meg en kaffe" også eller? Vi VET at du drikker red bull hver morgen, vi _trenger_ ikke få det oppi grillen hver morgen heller ^^ Skal jeg klage hver gang noen feks. gjenntar at de er på skolen eller nettopp kommet hjem fra skolen? Ikke jeg som gjenntar meg selv mest her. Er forøvrig på boks nr. to nå. betyr ikke at du må bidra til gjenntagelser da ^^
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 (endret) Nå erre bare æn timæ til lønsj karær! Wheelman NOOOOOO! Endret 15. februar 2010 av Mikkel™
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Nå erre bare æn timæ til lønsj karær! Innen den timen er omme har jeg garantert sovnet minst en gang
MrLeftfield Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Kan jag be om eran största tystnad! Dement eller? xD
Anbefalte innlegg