Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 E9g i den sjur Jeg vil ha sol, tørre veier og varme ... *savn*
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 E9g i den sjur Jeg vil ha sol, tørre veier og varme ... *savn* +1
Dr. Chaos Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 En god start på dagen: Læreren er sjuk! Så nå har vi gjort ferdig 3 timers arbeid på en time og nå kan vi gjøre som vi vil til 10:25. Gøy.
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Da er det chill resten av dagen, for nå er vi ferdig med samfunnsfag!
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Bah, så blir det en lang dag med Photoshop. For å gjøre det perfekt, siden jeg er tilhenger av piratkopiert programvare, så er jeg nå i knipa hvor jeg kun kan bruke PS om datoen etc i maskina er satt til 2008, mens jeg bare kan bruke Maya om den er satt til 2009. Kronglete
Petter Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Ser ut som jeg er den enste i DNFK som elsker vinteren
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Ser ut som jeg er den enste i DNFK som elsker vinteren Vinter = FAIL!
Petter Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Du er fail, hvor digg er det ikke å være på heia når det er sol og fint med 1 meter snø
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Du er fail, hvor digg er det ikke å være på heia når det er sol og fint med 1 meter snø Aner du hvor digg det er å ikke fryse da du går ute? Ingenting slår dager i shorts og t-skjorte med en softis i hånda... Samt et bad hvis det er litt for varmt!
Petter Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Mye bedre å ta på ei jakke en å ta av seg huden fordi du er for varm
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Mye bedre å ta på ei jakke en å ta av seg huden fordi du er for varm Da er det du som beskytter deg for dårlig!
Mephistopheles Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Trivs for min del godt med snø og kuldegrader. Hadde berre huset eg bur i vore ein smule tettare enn det det er, hadde lykka vore fullkomen. Men, våren er den desidert finaste årstida. Og den finaste av Vivaldi sine årstider...
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Trivs for min del godt med snø og kuldegrader. Hadde berre huset eg bur i vore ein smule tettare enn det det er, hadde lykka vore fullkomen. Men, våren er den desidert finaste årstida. Og den finaste av Vivaldi sine årstider... Agree! Akkurat passe varmt, samt at man er glad for at snøen er borte! Rett og slett win!
Petter Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Vi blir nok ikke enige, jeg er bare alt for glad i vinteren.
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Vi blir nok ikke enige, jeg er bare alt for glad i vinteren. You has sex with winter?
Deadringer Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Skikkelig vinter slik som det er i år har jeg ingen problemer med. Selv om jeg gleder meg til varmen jeg også, men det har mer med å kunne sitte ute når jeg er med venner, ikke måtte sitte inne rundt omkring.
Anbefalte innlegg