Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bah, så blir det en lang dag med Photoshop. For å gjøre det perfekt, siden jeg er tilhenger av piratkopiert programvare, så er jeg nå i knipa hvor jeg kun kan bruke PS om datoen etc i maskina er satt til 2008, mens jeg bare kan bruke Maya om den er satt til 2009. Kronglete :p

Skrevet
Du er fail, hvor digg er det ikke å være på heia når det er sol og fint med 1 meter snø

Aner du hvor digg det er å ikke fryse da du går ute? Ingenting slår dager i shorts og t-skjorte med en softis i hånda... Samt et bad hvis det er litt for varmt!

Skrevet

Trivs for min del godt med snø og kuldegrader. Hadde berre huset eg bur i vore ein smule tettare enn det det er, hadde lykka vore fullkomen.

Men, våren er den desidert finaste årstida. Og den finaste av Vivaldi sine årstider...

Skrevet
Trivs for min del godt med snø og kuldegrader. Hadde berre huset eg bur i vore ein smule tettare enn det det er, hadde lykka vore fullkomen.

Men, våren er den desidert finaste årstida. Og den finaste av Vivaldi sine årstider...

Agree! Akkurat passe varmt, samt at man er glad for at snøen er borte! Rett og slett win!

Skrevet

Skikkelig vinter slik som det er i år har jeg ingen problemer med. Selv om jeg gleder meg til varmen jeg også, men det har mer med å kunne sitte ute når jeg er med venner, ikke måtte sitte inne rundt omkring.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...