Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvem er bænnet?

B-REAL ER BRUN OMFG ?! :D

None of your buisness :)

Er det vell... like mye ditt forum som mitt. Har all rett til og vite hva som skjer med familien min ditt monster !

Nei, det er det faktisk ikke :)

Skrevet
Har dere klager på utestengelser så ta det opp med en moderator/admin/brukerombud og ikke her i dnfk folks :)

Vi snakker bare rundt grøten, du har aldri sett at vi har skrevet noe her, capiche?

Skrevet

Jeg leverte inn pcen til service idag og da jeg spurte hvor lang tid de trodde det kunne ta sa de bare: "Tjaaa, alt fra 1 til 4 uker" Det er jo helt på trynet! Jeg kommer jo til å gå rundt som en 5-åring på julaften hver dag mellom 1 og 4 uker å vente på melding om at den er ferdig!!

Skrevet (endret)
JOOO ! mooonsteeer !

Man snakker da ikke slik til familiemedlemer!? :mad:

Skal vi gjøre som i gamledager, vaske munnen din med ekte grønnsåpe?

Endret av Natrich
Skrevet
Jeg leverte inn pcen til service idag og da jeg spurte hvor lang tid de trodde det kunne ta sa de bare: "Tjaaa, alt fra 1 til 4 uker" Det er jo helt på trynet! Jeg kommer jo til å gå rundt som en 5-åring på julaften hver dag mellom 1 og 4 uker å vente på melding om at den er ferdig!!

Spørs vel helt hvor ille feilen er. Eventuelt hvor lang tid det tar før deler kommer fra diverse land i verden.

Skrevet
Har dere klager på utestengelser så ta det opp med en moderator/admin/brukerombud og ikke her i dnfk folks :)
Vi snakker bare rundt grøten, du har aldri sett at vi har skrevet noe her, capiche?

2697171654_3fb2131b84.jpg

SIR YES SIR!

Skrevet

Spørs vel helt hvor ille feilen er. Eventuelt hvor lang tid det tar før deler kommer fra diverse land i verden.

Jeg er jo klar over det, men jeg må jo allikevel gå å vente uten å vite når jeg får mld. Det er DET som er problemet!

Skrevet

Jeg er jo klar over det, men jeg må jo allikevel gå å vente uten å vite når jeg får mld. Det er DET som er problemet!

That's life. Get used to it!

Skrevet
Unskyld :dontgetit:

That was much bether!

Men hva har vi her? Over-size tekst... :ermm:

Typisk Captn det vet du.

Re-size teksten er ikke dumt Captn.

Også kan du se på skrivefeilene dine.

Litt lei av random posting fra deg også, post noe relevant, please!

Le med forumfolka, enn at vi ler av deg, hvis du skjønner :)

WheelMan duuu er trollet !

Fy! Si sånt til en som sitter i rullestol! :mad:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...