Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Hvem er bænnet?B-REAL ER BRUN OMFG ?! None of your buisness Er det vell... like mye ditt forum som mitt. Har all rett til og vite hva som skjer med familien min ditt monster !
Sameboe Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Hvem er bænnet?B-REAL ER BRUN OMFG ?! None of your buisness Er det vell... like mye ditt forum som mitt. Har all rett til og vite hva som skjer med familien min ditt monster ! Nei, det er det faktisk ikke
Natrich Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Har dere klager på utestengelser så ta det opp med en moderator/admin/brukerombud og ikke her i dnfk folks Vi snakker bare rundt grøten, du har aldri sett at vi har skrevet noe her, capiche?
Br0dskive Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Jeg leverte inn pcen til service idag og da jeg spurte hvor lang tid de trodde det kunne ta sa de bare: "Tjaaa, alt fra 1 til 4 uker" Det er jo helt på trynet! Jeg kommer jo til å gå rundt som en 5-åring på julaften hver dag mellom 1 og 4 uker å vente på melding om at den er ferdig!!
Natrich Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 (endret) JOOO ! mooonsteeer ! Man snakker da ikke slik til familiemedlemer!? Skal vi gjøre som i gamledager, vaske munnen din med ekte grønnsåpe? Endret 26. januar 2010 av Natrich
Sameboe Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Jeg leverte inn pcen til service idag og da jeg spurte hvor lang tid de trodde det kunne ta sa de bare: "Tjaaa, alt fra 1 til 4 uker" Det er jo helt på trynet! Jeg kommer jo til å gå rundt som en 5-åring på julaften hver dag mellom 1 og 4 uker å vente på melding om at den er ferdig!! Spørs vel helt hvor ille feilen er. Eventuelt hvor lang tid det tar før deler kommer fra diverse land i verden.
b-real Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Har dere klager på utestengelser så ta det opp med en moderator/admin/brukerombud og ikke her i dnfk folks Vi snakker bare rundt grøten, du har aldri sett at vi har skrevet noe her, capiche? SIR YES SIR!
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 JOOO ! mooonsteeer ! Man snakker da ikke slik til familiemedlemmer!? Skal vi gjøre som i gamledager, vaske munnen din med ekte grønnsåpe? Unskyld
Br0dskive Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Jeg leverte inn pcen til service idag og da jeg spurte hvor lang tid de trodde det kunne ta sa de bare: "Tjaaa, alt fra 1 til 4 uker" Det er jo helt på trynet! Jeg kommer jo til å gå rundt som en 5-åring på julaften hver dag mellom 1 og 4 uker å vente på melding om at den er ferdig!! Spørs vel helt hvor ille feilen er. Eventuelt hvor lang tid det tar før deler kommer fra diverse land i verden. Jeg er jo klar over det, men jeg må jo allikevel gå å vente uten å vite når jeg får mld. Det er DET som er problemet!
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Raaawrr am a tråll !! Endret 26. januar 2010 av Captn Jack Yarr'ow !
Br0dskive Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 (endret) please... Endret 26. januar 2010 av Rick James's bitch
Sameboe Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Jeg leverte inn pcen til service idag og da jeg spurte hvor lang tid de trodde det kunne ta sa de bare: "Tjaaa, alt fra 1 til 4 uker" Det er jo helt på trynet! Jeg kommer jo til å gå rundt som en 5-åring på julaften hver dag mellom 1 og 4 uker å vente på melding om at den er ferdig!! Spørs vel helt hvor ille feilen er. Eventuelt hvor lang tid det tar før deler kommer fra diverse land i verden. Jeg er jo klar over det, men jeg må jo allikevel gå å vente uten å vite når jeg får mld. Det er DET som er problemet! That's life. Get used to it!
Natrich Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Unskyld That was much bether! Men hva har vi her? Over-size tekst...
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Unskyld That was much bether! Men hva har vi her? Over-size tekst... Unskyld... men atte det var hillarious, unskyld
WheelMan Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Men hva har vi her? Over-size tekst... Hvor? Endret 26. januar 2010 av WheelMan
Natrich Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hvor? Men hva har vi her? Over-size tekst... Det ble akkurat endret av brukeren. Endret 26. januar 2010 av Natrich
Sameboe Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Unskyld That was much bether! Men hva har vi her? Over-size tekst... Typisk Captn det vet du. Re-size teksten er ikke dumt Captn. Også kan du se på skrivefeilene dine. Litt lei av random posting fra deg også, post noe relevant, please! Le med forumfolka, enn at vi ler av deg, hvis du skjønner WheelMan duuu er trollet ! Fy! Si sånt til en som sitter i rullestol!
Anbefalte innlegg