j-- Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Kult, for jeg begynner å få føling. Snart kan vi begge ligge og riste :---{D
Datasmurf Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Var de andre der også eller? Siden de ikke har vist seg her Sovet siden ca sju en gang Nå fikk jeg lyst til å bake noe. Kimmi! Gratulerer med farge på nicket =D Du kan bake ost- og skinkepai og så sende den opp hit, jeg får aldri nok av det. Alternativt kjøttpai
Kverulantus Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Ikke rart du har bikka 100 kilo, Kim Djis, orker ikke bli trøtt nå, har ikke tid til det.. Hysj:P
Datasmurf Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Skremmende. Sitter og glor på "Anne-Kat. ser på TV" fra den 14. januar og så driver a babler om anonymiserte navn og at det bare var på 50-tallet folk het "Lise" og "Knut", så nevner a i fleng noen nye navn. Starter med "Oda" som er navnet på min yngstesøster, så kommer noe random som en av tremenningene mine heter, så er det "Hanna" som er navnet på min andre søster, et par navn fra Midt-Østen, et annet random navn og vips ut fra ingen steder, "Sylvester" - navnet jeg gav gullfisken min som levde i 4,5 år og som betød svært mye for meg. Dette er mest sannsynlig kun en tilfeldighet og jeg som nettopp har våknet har lest meg for mye inn i det, but damn! Nå føler jeg meg litt mer paranoid enn vanlig Det er en konspirasjon! De er alle ute etter meg! *hyle som en stukken gris og gjemme seg under dyna*
Snublefot Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Takk, farger liker vi Ble ikke så mye baking gitt. Varmet meg noe middag og mistet motivasjonen. Får krysse fingrene for at den kommer tilbake. Kjæresten er svært glad i våkne til nylagde boller, brød, kake osv.
nilsnilspils Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Er ikke så mange som hater det tror jeg.
j-- Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Våknet til baconfrokost for noen uker siden, og det var awesome
Demonfudge Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 *hyle som en stukken gris og gjemme seg under dyna**rive av dyna igjen*Fy søren Snublefot, boller hadde jo vært perfekt nå. Kokte meg et par egg og hadde tomatsild og sennepssild til jeg, en herlig frokost.
j-- Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Tror jeg skal lage meg ovnsstekte båtpoteter, peppersaus og ostesnitzel, jeg ^_^
Datasmurf Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 *hyle som en stukken gris og gjemme seg under dyna**rive av dyna igjen*Fy søren Snublefot, boller hadde jo vært perfekt nå. Kokte meg et par egg og hadde tomatsild og sennepssild til jeg, en herlig frokost. Øy, få igjen dyna mi! Her gikk det i et pizzastykke som sto igjen fra middagen i går som jeg sovna fra Og fanta, og en sigg. Blir vel noen blingser med jordbærsyltetøy etter hvert. Så må jeg prøve å komme meg på butikken for å kjøpe flere brødformer også. Samt mel og gjær.
j-- Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Neinei, god morgen heter det Maten står i ovnen, whey!
Datasmurf Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Jeg vil også være bortskjemt. Sku ønske bestekamerat-samboeren min var oppe om natta og hadde tatt oppvasken til jeg våkner. Siden jeg sover tungt og ikke våkner av slike lyder, mens han våkner av at jeg lager meg mat
Dr. Chaos Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 God morgen! (Ikke for mitt vedkommende egentlig) Jeg klarte det kunststykket å forsove meg. Veldig irriterende, skolen starter om ti minutter, og jeg rekker ikke bussen som går før 8:34
Mikkel™ Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Det er noe dritt. Har aldri blitt helt åpen i nesa etter jeg var forkjøla i September ...
Anbefalte innlegg