Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Er det enda liv i #hw-rekka!?

Trodde den var død for lenge siden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oi oi oi! Lenge siden sist jeg var innom her! :D Får ikke tid til å gjøre noe på internatskole. Må jo bare være med folk hele tida! Har en fritime nå som jeg egentlig skulle bruke til å lese til prøve. Men det gadd jeg ikke.

Hvor er det du går på skole?

Skrevet
Oi oi oi! Lenge siden sist jeg var innom her! :D Får ikke tid til å gjøre noe på internatskole. Må jo bare være med folk hele tida! Har en fritime nå som jeg egentlig skulle bruke til å lese til prøve. Men det gadd jeg ikke.

Hvor er det du går på skole?

Queencastle.

Gjest Slettet+6132
Skrevet
KJEDER MEG KRAFTIG!

/underholde

Skrevet (endret)

Det beste i artikkelen om mannen som la seg i feil hus står jo nederst:

"Han mener siktelsen er rasistisk motivert, og nekter for å ha lagt seg i feil hus."

Han nekter altså for å ha lagt seg i feil hus..vet han ikke hvor han bor, da?

Endret av Bytex
Skrevet

Den artikkelen viser jo egentlig hvor dumme folk kan være. hadde det vært en nabo av meg ville jeg vist hvem det var og snakket med han dagen etter og så fortalt han at det ikke går ann å oppføre seg sånn. det er da faktisk ikke noe vits å gå så langt som til retten med en slik sak?

Skrevet (endret)

"NEI DERE ER BARE RASISTER! SELV OM JEG IKKE BOR HER, NEKTER JEG FOR AT DET IKKE ER MITT HUS BARE FORDI DERE ER RASISTER!! SEE YOU IN COURT"

Good job, nigga :)

Endret av Bytex
Skrevet

Vi er sløve ;D

Jeg gjør for en gangs skyld skolearbeid, men siden jeg ikke gadd å gjøre det ordentlig, så gjorde jeg det lazy og half-ass i stedet.

Go go css og frames ... Nei, vent ... Frames? Fuck it :p

Skrevet

Heldige dritt :p

Lurer på om jeg er ferdig 15. eller 16 på jobb husker ikke har ikke hatt en normal dag på jobb siden jeg begynte enten er det overtid eller så er det at jeg går tidligere pga lite å gjøre

Skrevet
Skjønner ikke hva som er stress med å drite på jobben :hmm:

egentlig ikke jeg heller, skal drite nå snart en gang til.

faen assa tror jeg har 5 timer betale dritepause i uka

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...