Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke når det er møte ang fremtiden ;)

Men er ikke slikt noe dere får beskjed om på f. eks Fronter (regner med at de fleste skoler bruker en eller annen form for lignende system)?

Får melding der ja, men han møtte ikke opp :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Enda en dag med tortur over ! :D

Skrevet

Ferdig på skolen! D:

Gjør hva som helst for å bytte Norsk lærer.

Snart blir vi opplært i hvordan bruke et dusjkabinett og zyklon b! :!:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Baah. Snart ferdig på jobb. 9 timer i går og 9,5 i dag. Blir faen meg psykisk sliten av dette her. Heldigvis fikk jeg vite i går at jeg mest sannsynligvis kom til å bli kalt inn til jobbintervju på en "skikkelig" jobb jeg har søkt på, så jeg krysser snabel, fingre og tær helt til jeg hører noe konkret :thumbup:

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Paul Anka er herlig ^^

Fant ut at han gav ut en CD for noen år siden hvor han covra rockesanger og slikt :p

Eye of the Tiger, Jump, Everybody Hurts, Wonderwall, Black Hole Sun, It's My Life +++

Jævlig digge greier ^^

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Akkurat det spørsmålet spør jeg meg selv hele tiden mens jeg jobber her jeg gjør nå :p

Skrevet

Aldri skjønt de som kaller skolen for tortur. Er på skolen jeg møter alt av venner og kjente, og å sitte hjemme hele dagen er dritkjedelig.

Det er tungt og kjedelig til tider, men tortur er det ikke :)

Korreksjon. Ok da. Enkelte ganger er det pur tortur.

Skrevet
Aldri skjønt de som kaller skolen for tortur. Er på skolen jeg møter alt av venner og kjente, og å sitte hjemme hele dagen er dritkjedelig.

Det er tungt og kjedelig til tider, men tortur er det ikke :)

Korreksjon. Ok da. Enkelte ganger er det pur tortur.

:) Skole og tortur er oppspinn...er ikke så ille

Skrevet (endret)
Å nei. Skolen er kanskje ikke tortur, men skolen i seg selv er fokkings kjedelig avogtil.

Går du på vgs?

Støtter Profeten :)

Endret av Natrich
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...