Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gjør du og Espen noe morsomt da? ;)

Ehm.. Vi ruller ikke i bobleplast ihvertfall (selvom det var en god idé). Vi ser for det meste på tv mens vi ser hvem som klarer å være mest amøbe. Men vi kan være morsomme hvis det trengs :D

Jeg trodde kjærestepar gjorde ander ting.. :(

Kjærestepar! Kjærestepar! Gifta seg i grønn kaviar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde andre ting i de to første mnd. Nå er jeg lei :p

Skrevet

Vi gjorde andre ting i de to første mnd. Nå er jeg lei :p

:O Si til Espen fra meg: BUURN!

Skrevet
"Feed me... I'm hungry!"

*kose seg med The Little Shop of Horrors fra 60-tallet en gang*

Den så jeg her om dagen... Den er så bra :wee:

Skrevet
Spekemat til Majones. 10/10

Med andre ord fyller du en fin skål med majones og har spekemat til? Hvis du tenker på et motsatt forhold med lit t masjones, og mye spekemat ville jeg skiftet rekkefølgen på ordene. Majones til spekemat, 10/10 f. eks. ;-)

Skrevet

Med andre ord fyller du en fin skål med majones og har spekemat til? Hvis du tenker på et motsatt forhold med lit t masjones, og mye spekemat ville jeg skiftet rekkefølgen på ordene. Majones til spekemat, 10/10 f. eks. ;-)

Hm. Beklager, du tar feil. Jeg lagde nettop lompe med majones og spekemat. Det var mer majones enn det var spekemat. Og det smakte.

Skrevet (endret)

LIES! Man får aldri nok majones! Jeg kan spise majones med majones til tilbehør!

Endret av Rasch
Skrevet (endret)
LIES! Man fpr aldri nok majones! Jeg kan spise majones med majones til tilbehør!

Servert på majones?

Ja, med majones å drikke.

Edge: Majones på pizza er veldig, veldig godt!

Endret av Rasch
Skrevet
:O Si til Espen fra meg: BUURN!

Espen sier: Jeg har ihvertfall en kjæreste, og trenger ihvertfall ikke hjelp av en forumnerd til å finne en, slik som deg :tease:

Nora sier: BURN!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...