Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Til nå har jeg laget frokost, handlet mer mat og fått ordnet meg nytt nøkkelkort. Hva gjenstår? Skaffe vaskekort samt litt praktiske småting, så venter forkurs i Illustrator før skolestart i morgen. :wee:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Det tar jeg i kveld, kjære. :wee:

Skrevet

Spør her også jeg;

Finnes det en slags Dvi (male) som du putter inn i skjermen, med to dvi (female) med en slags knapp til å switche mellom hvilken dvi kabel du vil bruke? Hadde vært litt genialt....

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Spør her også jeg;

Finnes det en slags Dvi (male) som du putter inn i skjermen, med to dvi (female) med en slags knapp til å switche mellom hvilken dvi kabel du vil bruke? Hadde vært litt genialt....

Hva med en sånn boks?

Skrevet
Spør her også jeg;

Hva med en sånn boks?

Det du leter etter er en KVM-svitsj.

Skrevet

ææ herregud jeg gruer meg til danmark litt :p ringte en kar der, og han forsto jo ikke noe norsk :| men med litt strev og dårlige forklaringer kom vi fram til at jeg får nøkkelen til rommet mitt osv. dansker høres litt sure ut, selv om jeg ikke trur han var det. :p

Skrevet

Ja xD Men merkelig nok finner en del svensker det danske språk sexy.. To svensker på jobb smelter så fort de hører dansk. Sitat Anne: «Man får lyst til å sprike med bena bare de åpner munnen».

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Skåninger og folk som liker skåninger er grusomt. Forferdelig, rett og slett.

Der er vi enige om en ting, skånedialekten er fæl, rett og slett fæl.

Skrevet

Godt, godt.

Nå skal jeg en tur til Gran og stikke innom Skatteetaten og snakke noen alvorsord med dem. Kos dere DNFK!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...