Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mente ikke chill som i rolig, men som i hørtes ut som et gøy arbedte og holde på med :)

Chill altså !

I think you might have misunderstood the meaning of "chill", lille(eller store, hva vet jeg) venn...

Skrevet

personlig, syns jeg folk bruker alt for mange engelske ord i løpet av dagen når de forsåvidt snakker på norsk :p

en kompis av meg sier f.eks "det maker ikke sense" noe som er helt på trynet å si, spør du meg.

Skrevet

hender jeg surrer på det også, som når en på skolen fra australia ikke hadde lært seg spesielt mye norsk enda. snakka engelsk med han, også spurte noen om noe også svarer jeg på engelsk :p

Skrevet
hender jeg surrer på det også, som når en på skolen fra australia ikke hadde lært seg spesielt mye norsk enda. snakka engelsk med han, også spurte noen om noe også svarer jeg på engelsk :p

Samme med meg, han jeg jobber med er fra australia og snakker ikke mange ord norsk han heller :)

Noe som påvirker meg.

Skrevet
Fan mikkel ikke snakk om mat!!!!
Nå holder jeg på å lage meg en diger ommelett med litt Texas-kryddermix og havsalt. Den er fylt med ost, skinke OG skinkeost (sånn smøreost). :)
Skrevet (endret)

Jeg spiste omelett på fortausrestaurant på fredag. Det var noe som smakte bæsj inni den, og det var visst Camembert. Og digre klumper med halvkokt brokkoli. Hellstrøm (som er på TV3 nå) ville sagt

"Få en jævla doggybag. Dette er noe bikkja mi ville likt."

Endret av Bytex
Gjest Slettet+5132
Skrevet
Å gud! Denne maten kan ikke være sunn! Noe så godt kan UMULIG være sunt.

Den hørtes ikke så jævlig sunn ut slik du beskrev den i sted. :p Utenom eggene kanskje.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...