Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fantastisk The Prophet, da lærer du noe på turen og! :D

Gjør det samme som Quakecry jeg. :wee:

Endret av Perfecta
Skrevet

bruke som regel ikke mer enn maks 2 min nå jeg sitter å driter, så ser ikke helt poenget med det. :p har prøvd å lese mens jeg sitter på do før, men da blir man jo sittende for det, også lukter det ikke akkurat godt alltid når man slepper atombomba.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Somregel fordi at det skal tørkes ordentlig + at jeg leser. Også liker jeg og ta meg god tid.

Så du lar ræva luft-tørkes til du bare kan koste vekk restebæsjen?

Skrevet
Somregel fordi at det skal tørkes ordentlig + at jeg leser. Også liker jeg og ta meg god tid.

Så du lar ræva luft-tørkes til du bare kan koste vekk restebæsjen?

Nei, så lang tid at den rekker og luft-tørkes lar jeg det ikke gå. Men nå skal jeg tisse, vaske henda, og putte en pizza i ovnen.

Skrevet

Forstår aldri hva folk skal bruke en time på å drite for..jeg prøver å komme meg vekk fra drittlukta så fort som mulig.

Ikke sitte og sniffe den mens jeg leser 1,5 bok.

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Jeg vil ha pizza !!

*Stikke i frysern og leite*

Skrevet (endret)
jeg vil også snakke nordlending :p

kan snakke ca flytende sørlandsk da, men det er vel ikke like "kult" haha

Vi er kulest. Ferdig med det :p

Ka du vil snakk norlænning førr? E jo litt kult da, en kan slipp unna med ting sia en e norlænning.

Vi e de einaste som under nån omstendigheta kan kalle en offentlig tjenestemann (politi) førr en jævla hæstkuk, uten å bli bura inne førr det. :p

Endret av Pasient
Skrevet
jeg vil også snakke nordlending :p

kan snakke ca flytende sørlandsk da, men det er vel ikke like "kult" haha

Vi er kulest. Ferdig med det :p

Ka du vil snakk norlænning førr? E jo litt kult da, en kan slipp unna med ting sia en e norlænning.

Vi e de einaste som under nån omstendigheta kan kalle en offentlig tjenestemann (politi) førr en jævla hæstkuk, uten å bli bura inne førr det. :p

Ja, huska den der. E fan mæ bra rått. Alle burde bli norlænninga.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...