Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Middagen min faila skikkelig. Noen som vil fortelle meg hva jeg har gjort galt? Skulle lage omelett. Har egen oppskrift i hode sånn ca slik: 3 egg, litt salt, 4-5 dl med melk. Har jeg alltid brukt, men i dag så ville den ikke stivne ble bare en slags vassen grøt. Da blir det pølse og lompe :D

Edit: C såklart, gryterett elsker vi. Både som forumbruker og middag :D

Endret av Gryterett
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor bor du MSg? Bor ikke i Gjøvik sentrum men 15 minutter unna.

Bor på Lunner. Ikke så fryktelig langt unna Gjøvik forsåvidt.

Skrevet

Jeg kan ikke lage omelett, men hvis jeg skulle gjette ville jeg sagt at det var for mye melk. Mener å ha hørt at én spiseskje for hvert egg er nok.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Omelett er best uten melk, kan bruke vann da. Mye bedre.

Skrevet

Tør våge å påstå at det kommer helt ann på person til person? Jeg liker best med melk, mens du liker best uten. Smak og behag.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Tør våge å påstå at det kommer helt ann på person til person? Jeg liker best med melk, mens du liker best uten. Smak og behag.

Nei nei, my way or the highway, :cool:

LL Cool J er enig med meg.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Lager stor omelett ikke sånn som du bretter dobbelt osv, fyller opp 2/3 av panna med væske altså egg melk osv. Har oppi alt fra pølser til baconterninger. Topper det med ost. Blir fuglemat det da, hvis det ikke er noen som vil ha?

Skrevet

Btw: Noen i nærheten av Langesund som har lader til et Nikon Speilreflekskamera?

Altså, til batteritypen EN-EL3e.

Skrevet (endret)
Nei nei, my way or the highway, :cool:

Skjer ikke.

Gryterett: du kan sprette innom Lunner med omelett en gang :!:

:hrm:

Over til noe helt annet: Blir du påvirket av å ha jobbet 20 år på sjokoladefabrikken? Japp japp, det skal være snickers og twist :!:

Edit:

Se her MSg

Endret av Gryterett
Skrevet

Ja, tenkte faktisk på dem, men jeg tenkte jeg skulle prøve å få lånt en lader først. Pluss at de ikke har laderen jeg trenger, bare ekstra batteri. Og det hjelper lite.

Skrevet (endret)
MSg: lær, kjøp pentax - nå kunne du bare gått til nærmeste kebabsjappe og kjøpt AA-batterier.

/propaganda

Muahaha! Når du sier det, så tok jeg med adapteren til AA-batterier! (Med Nikon kan man nemlig velge skjønner du :!:)

Endret av WheelMan
Inneholdt hotlinkthingie link til rickrolling-side
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...