Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Aldri vært noe galt med nye folk. Det er bare væremåten på enkelte. Men slikt klarer de som oftest å finne ut av og tilpasse seg etter hvert =)

Skrevet

Jeg har vel sovet 16 timer, men man føler seg alt annet enn opplagt. Bare stiv og støl i nakke og rygg og generellt dautrøtt hele dagen/kvelden.

Skrevet
Jeg har vel sovet 16 timer, men man føler seg alt annet enn opplagt. Bare stiv og støl i nakke og rygg og generellt dautrøtt hele dagen/kvelden.

Samme hos meg.

Kan sove lenge men vil aldri være utvilt uansett.

Men sover jeg derimot 8-9 timer kommer jeg meg opp med en gang.

Merkelig. :p

Skrevet
Aldri vært noe galt med nye folk. Det er bare væremåten på enkelte. Men slikt klarer de som oftest å finne ut av og tilpasse seg etter hvert =)

håper ikke det er meg du sikter til, jeg er ganske ny her :dontgetit:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Sikter ikke til noen bestemte. Men det var muligens satt litt på spissen ;)

Skrevet
Ikke umulig å sove i et døgn eller mer. Selv uten preparater.

Lengste jeg har sovet er vel 50 timer eller noe.

du kan vel umulig ha sovi i 50 timer?

Klart jeg kan. I et strekk. Mamma og pappa trodde det var noe alvorlig galt med meg :p

De våka over meg store deler av tida. Merkelige greier. Jeg bare sov.

Skrevet

8 timer sammenhengende søvn that is.

Det er kjedelig på jobb.. Men gjør det noe? NEI, for det er straks FERIE!! Woho! :D

Hva skal jeg finne på idag mon tro? Handle inn øl og sprit og sette seg på verandaen?

Stikke på byen? Finne en god plass å bade? Gå på fjellet? mulighetene er mange ^^

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Jeg skal være på jobb til ca.15. Så skal jeg hjem, slappe av og spise middag og på jobb fra 20.00 til 05.00

Skrevet (endret)

Pleier ikke vannpiper man kjøper å funke da? Eller er det noe eksklusivt for tyske vannpiper at de fungerer?

Endret av Bytex
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Høres fryktelig kjedelig ut egilanso. Hvorfor har du to jobber?

Er deltidsjobb av og til bare. Det er 2000 kroner i løpet av kvelden og fordi cash is king. Deltidsjobben sørger for vakter ca. annenhver helg, så det blir plenty av fritid ellers ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...