Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Smurf: er du sånn type som poster på facebook: Ahh nyter en bacardi razz m/ cola kl 08 på morgenen? Og dagen før sto det "Ahhh deilig med en kald pils på verandaen" kl 07:30?

Jeg har ikke sett noen slike statuser fra han, i hvert fall. :p

jeg må på strømmen etterpå for å kjøpe joggesko og bytte inn en sekk jeg ikke skal ha. noen som vil være med? tongue.gif

Jeg var på Strømmen i stad :D

Endret av Zeromac
Skrevet

Øl og vannmelon er en særegen kombinasjon.

Smurf: er du sånn type som poster på facebook: Ahh nyter en bacardi razz m/ cola kl 08 på morgenen? Og dagen før sto det "Ahhh deilig med en kald pils på verandaen" kl 07:30?

Ha ha, nei, er du galen?

Jeg er mer av typen som klokka seks om morran skriver "liker virkelig Fong Juice :D"

Skrevet

haha ok. jeg husker ikke hvordan du ser ut, og du husker sikkert ikke hvordan jeg ser ut, pluss at jeg antakeligvis ikke var der på samma tidspunkt som deg :p

anyways. jeg vil bade.

Skrevet (endret)

Uffameg.. Har vært 30 grader + - i 8-9 dager i strekk nå.. Noen som vet når regnet virkelig ankommer vestlandet?

Edit: yr.no melder drittvær i hele neste uke :thumbs:

Endret av Zulboom
Skrevet
Uffameg.. Har vært 30 grader + - i 8-9 dager i strekk nå.. Noen som vet når regnet virkelig ankommer vestlandet?

Edit: yr.no melder drittvær i hele neste uke :thumbs:

På vinterstid er grunnen for å stå opp å se fram til slike uker som vi er i nå, når vi er i ønsker jeg også at det snart vil pøse ned :p Utholdelig!

Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Forumhorer: Vet dere om et bra diskusjonsforum likt dette bare på engelsk(internasjonalt)?

Lurer faktisk på det samme, bare ikke 4chan.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...