Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Aldri, neste gang vi møtes vanker det straff.. :ninja:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Merkelig... Jeg angrer faktisk på at jeg ikke tok med meg boka jeg leser på, på jobb i kveld.

Å i det hele tatt lengte til å lese bok, er noe som for meg virket helt absurd for bare noen ukers tid siden.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Det gjelder bare å finne noen som ikke er så alt for tykke, som virker demotiverende for ei treg sjel som meg.

Samt må det være fengende nok. Noe Terry Pratchet synes å få til hos meg. Sist var det Douglas Adams og Knut Nærum som fenget meg.

Skrevet

Ja, kanke legge skjul på at Douglas Adams er genial. Kjøpte The Hitchhikers Complete Guide To The Galaxy i skinn i vår. Kooos :love:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Yay! Da har jeg fått min første beskjed om å brenne i helvete. :wee:

Skrevet

Ang bok, sjekk ut Dark Tower av Stephen King. Beste bokserien jeg har lest noen sinne. Sliter fortsatt med savn etter karakterene i boka. Kjentes virkelig ut som om jeg kjente de mot slutten. Pluss at historien er både godt gjennomført og spennende som fy.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Tralalalalaaa... 40 min igjen. :p

edit: lonely.... i am so lonely... i have a café, fooor my ooooooiiioown!

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Ser ut som været blir bra i dag, satser på å stikke ned til parken og høre på Neal Stephensons Cryptonomicon mens jeg halveis passer på at hunden ikke dreper noen. (Sarcasm. Hunden min er like farlig som en teddybjørn uten fysisk form.)

Edit: Frokost: Kaldpizza og død cola. Yaaaay!

Endret av tofagerl
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Ooogså er jeg våken igjen etter knapt 4 timers søvn. Skal hive noen frossne rundstykker i ovnen, slik at de blir som nystekte nå på morgenkvisten ^^,

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Prøver å komme på i farten, men Hatting har virkelig grepet min hånd altså ^^,

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...