Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Spotify er like tåpelig som fejsbukk. Jeg har talt.

Morsomt at du ikke aner hva noe av det er. ;D

@HB: God morgen liste? plx linx!

Endret av :--}D
Skrevet
Morsomt at du ikke aner hva noe av det er. ;D

DET GJØR HAN VEL!

VISST IKKE VILLE HANN IKKE PRATA OMM DET IKKESANT? DOMMEN..

Skrevet

Spotify er ræl. Hva i helvete skal jeg spre lister over musikken jeg hører på for å få godkjennelse på "min gode smak" fra folk jeg ikke kjenner? Hæ?

Skrevet

Man deler de for å oppdage masse ny musikk. Siden jeg har fått spotify har samlingen min økt med over 10 000 sanger. Det er alt pga spotify.

Skrevet (endret)
Spotify er ræl. Hva i helvete skal jeg spre lister over musikken jeg hører på for å få godkjennelse på "min gode smak" fra folk jeg ikke kjenner? Hæ?

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAAAHHAHAHHAHHAHHAA!

Takk for beviset. : )

PS: andre gangen jeg kommer på jobb (og forumet) etter et par pils. Noen som som husker forrige gang? : D

Edit: OH! Kom på at bytex er sjangerhore. Haha.

Endret av :--}D
Skrevet (endret)

Ja, nei, fysj. Det er ille nok at de ikke har noen vitale artister som Led Z, men verre er at de har sånne stygge karaoke- eller 98's-MIDI-versjon av den. Eller ultimate synthesizer-hits eller noe annet crap.

Enten får de ha originalen, en dårlig club remix fra i fjor eller ingenting...

EDIT: Spotify er først og fremst for meg en lettvint måte å finne og høre på enkeltsanger/ fragmenter av plater på. I stedet for å laste ned og styre/kjøpe kan man søke den opp og høre på den.

Selv om du ikke fikk key er den ikke dårlig... :roll:

Endret av BiNko
Skrevet
Ja, nei, fysj. Det er ille nok at de ikke har noen vitale artister som Led Z, men verre er at de har sånne stygge karaoke- eller 98's-MIDI-versjon av den. Eller ultimate synthesizer-hits eller noe annet crap.

Jada, en musikktjeneste burde bestemme hvilken musikk som er "bra nok" og hva som ikke er. DET er en smart måte å drive business.

Skrevet
Uhm, det er veldig mye mer enn bare å spre lister.
Skrevet
PS: andre gangen jeg kommer på jobb (og forumet) etter et par pils. Noen som som husker forrige gang? : D
Veldig godt/dårlig.

Kommer ann på hvordan du ser på det! :wee:

Skrevet (endret)

Jada, en musikktjeneste burde bestemme hvilken musikk som er "bra nok" og hva som ikke er. DET er en smart måte å drive business.

Point taken, men en "Jonas' første keyboard - Jonas spiller Stairway to heaven på piano" duger bare ikke - på noen plan. Jeg håpte du oppfattet ironien i innlegget, poenget var jo selvfølgelig kun å kommentere de dårlige litt hjemmeinnspilte versjonene som finnes der...

Mh?

Endret av BiNko
Skrevet
Bytex: Fordi det føles så godt. Jeg skraper til meg anerkjennelse der jeg kan.

Jeg begynner å anse deg som en meget oppmerksomhetssyk person :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...