Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den var penere enn de forrige som ble lagt ut, men jeg syns likevel ikke den var noe spesielt å se på. En Gallardo eller Murciélago, derimot ...

Er Mustang stygg som juling?

Skrevet

Enig, behold Mr. Mackey! Noen andre som ser på South Park? Jeg synes de første sesongene er litt dårlige egentlig, samt de helt nyeste episodene, men sesong 8-11 er good shit.

Skrevet
Enig, behold Mr. Mackey! Noen andre som ser på South Park? Jeg synes de første sesongene er litt dårlige egentlig, samt de helt nyeste episodene, men sesong 8-11 er good shit.

Sesong 11 syns jeg er helt fantastisk. :D

Skrevet

Har blitt litt lei av filmen fordi jeg har sett den så mange ganger, men noen episoder på sesong 6 og 7 er utrolig bra.

Spesielt den hvor de har eget nyhetsprogram der Jimmy stammer når han sier "South Park Elementary" :!:

Skrevet
Mente ikke å være frekk eller slem, men jeg synes at mesteparten av de aktive brukerne i DNFK er homofile. :p

Fant fram et gammelt sitat lenger bak i tråden :!:

Skrevet
Ja sesong 11 er gullkorn på gullkorn. Kan jo nevne klassikere som The Snuke, Le petit tourette, More Crap, Lice Capades og Night of Living Homeless ;)

Imaginationland episodene er jo også knakendes morsomt :D

Skrevet (endret)
Imaginationland episodene er jo også knakendes morsomt :D
Konseptet med å "We have to Nuke our imagination" er evig morsomt, men ellers synes jeg episodene var litt kjedelige.

Edit: natta ;)

Endret av NwLife2
Skrevet (endret)
Let's agree to disagree!

agree

Natta Nopros! :)

Daniel, nevn en bil du like, hvilken som helst.

Endret av Natrich
Skrevet
Den var penere enn de forrige som ble lagt ut, men jeg syns likevel ikke den var noe spesielt å se på. En Gallardo eller Murciélago, derimot ...

Er Mustang stygg som juling?

Synes sikkelig gamle amerikanske biler er de med mest stil over seg ;)

vintage_car_parts.02.jpg

1921%20Pierce%20Arrow%20Model%2032%20Sedan.jpg

1922%20Pierce-Arrow%20Series%2033%20Phaeton.jpg

1925%20Peirce%20Arrow.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...