Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det rister i veggen av musikken nå. I går natt når mamma og pappa gikk tur med bikkja før de skulle legge seg så hørte de MSN-lyden PLINGEPLING nedi gata, så høyt kan man ha... :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eggsanking? Wtf? Er det bønder nå plutslig eller?

Teit påske-quest på WoW..

Kan ikke kalles eggsanking heller egentlig, kan heller kalles:

"Campe i et hjørne og konstant høyreklikke, i håp om at du tar egget et millisekund før de andre jævlene som også står i samme hjørne"

at du gidder ?

Jeg gleder meg til å starte, skal ha alle achievementene :D

Skrevet

Right, jeg har altså å finne dette ut som lekse til trafikalt grunnkurs til i morgen, og jeg skal da svare dette:

FRP-Bilen til venstre, med en indianer i, er mest utsatt for skade. Det er ikke lov til å kjøre forbi noen med ville negre og hvis de spør deg om å stoppe, betyr det at røde og svarte biler er tilatt, spesielt da de ble brukt som sosialister i svarte målskiver.

Elsker dere, DNFK.

Skrevet
Right, jeg har altså å finne dette ut som lekse til trafikalt grunnkurs til i morgen, og jeg skal da svare dette:

FRP-Bilen til venstre, med en indianer i, er mest utsatt for skade. Det er ikke lov til å kjøre forbi noen med ville negre og hvis de spør deg om å stoppe, betyr det at røde og svarte biler er tilatt, spesielt da de ble brukt som sosialister i svarte målskiver.

Elsker dere, DNFK.

Du får en kake i posten om du gjør det.

Skrevet (endret)
Må innrømme at det falt noen tårer ja.

Siste episode, og spesielt nest siste er veldig.. klump i halsen. De gutta fortjener all ære de kan få.

Yupp, det er bare og si ..FUBAR :love: ( elsker den scenen når de diskuterer meningen med fubar)

Det er så mange bra scener at det er omtrent umulig og velge en spess.

Endret av Fluesopp
Skrevet

Ingenting er som å sove 14 timer (våkna nå), og vite at jeg skal opp klokka seks i morra tidlig. Haha, dette går dårlig :D

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Steinkjer ist fun.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...