Gå til innhold

må erstatte mitt Sennheiser 515, alternativer?


SvennAndre

Anbefalte innlegg

Hallais.

 

Nå synger mitt Sennheiser 515 på absolutt siste vers. Trenger et nytt og vil gjerne gå opp et hakk.

 

Hvordan er beyerdynamic DT 770pro i forhold? Vil gjerne vite hva som er i samme klasse som 515 og hva som går videre oppover.

 

Har sett litt på 555 og 595, men vil gjerne ha alternativer.

 

Maks pris er 1700 ish. Bruk er hovedsaklig film, litt spill, og skal brukes på pc med et bra lydkort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke med 515 eller 595, men HD555 er av åpen konstruksjon. Dt770 har lukket konstruksjon. Skal være en del forskjell mellom de to typene, mener jeg.

Har ikke noen erfaring med forskjellige headset i den prisklassen, men er kjempefornøyd med mine hd555, som har holdt i 2 år nå, med null slitasje og nydelig lyd :)

 

Edit:

Les en proff-test eller to av headset'ene for å finne ut hvordan "de høres ut". Vet at HD555 ble sagt at var mørk i lyden, noe som stemte og som jeg setter pris på.

Endret av Axefjord
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Føler du har peiling på headsets, ødegård, så du får 2k, hvilke headsets kjøper du?

 

Blir det DT770 pro in that case? koster 1700 omtrent.

Definitivt DT770... til den prisen kan du også få DT880 eller DT990, men ville fortsatt gått for den klassiske DT770. De er lukket, men har faktisk utrolig bra soundstage, noe som ikke er vanlig med lukkede hodetelefoner. Bassen er super, og lyden generelt er helt etter min smak i alle fall. I tillegg veldig komfortable, så du kan sitte i timevis og nyte investeringen ;)

 

Velg 80 ohm om du kan drive det, evt 32 ohm om du har litt lav uteffekt på whatever det er du skal bruke dem med

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...