Gå til innhold

Beste Halo 3 map og spilltype og Halo 3 våpen


Tehjoran

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Map: Samme for meg, egentlig. The Pit, Narrows, Guardian er jo fine baner.

Våpen: Det jeg finner. Sniper/BR og et for closecombat som f.eks. Hammeren eller Hagla er jo en fin kombinasjon. Eller sverd for den sakens skyld. Er uansett ikke noe problem og drepe en annen fyr som har bedre våpen enn deg sålenge du vet hva du gjør.

Gametype: Vanlig slayer, til nød BR's. Alt annet er for feige småjenter som ikke kan spille. Oddball kan suge meg, bare piss. Det samme er ShottySnipers, og Snipers. Blir altfor kjedlig og ender med at tiden går ut oftere enn at noen når 25 kills. Og til alle dere Needler-horer der ute, håper jeg dere vet at alle som kan spille vet at Needler bare er for feige småjenter. Virkelig. Hvem bruker vel en needler annet en noen som er desperate etter kills? Er så vanvittig kjedlig og bruke Needler, og den er ræva på close combat.

 

Og om dere bruker noob-combo (Plasma-gunneren som man holder inne for så og slippe, og Battle Rifle) så vet jeg ikke om dere vet det, men den er blitt dårligere i treeren i forhold til toeren og jeg ler så hardt av de som treffer meg med den grønne satal-kula med grønt faenskap og alikavell klarer de og bli drept.

 

Og jeg teabagger så ofte som mulig.

Lenke til kommentar
Mye morsommere hvis de snut seg, du står stille og ser rett på dem og puncher dem èn gang og avslutter med en magnum mot hodet deres. Det enkleste (assassinate) er ikke alltid det morsomste :wee:

 

 

jævel! :!: genialt har prøvd mange ganger men er alltid litt uheldig med camoen er liksom alltid ein kant eller noe sånt som gjør at du ser at det er noen der! vis du skjønner

Lenke til kommentar
Map: Samme for meg, egentlig. The Pit, Narrows, Guardian er jo fine baner.

Våpen: Det jeg finner. Sniper/BR og et for closecombat som f.eks. Hammeren eller Hagla er jo en fin kombinasjon. Eller sverd for den sakens skyld. Er uansett ikke noe problem og drepe en annen fyr som har bedre våpen enn deg sålenge du vet hva du gjør.

Gametype: Vanlig slayer, til nød BR's. Alt annet er for feige småjenter som ikke kan spille. Oddball kan suge meg, bare piss. Det samme er ShottySnipers, og Snipers. Blir altfor kjedlig og ender med at tiden går ut oftere enn at noen når 25 kills. Og til alle dere Needler-horer der ute, håper jeg dere vet at alle som kan spille vet at Needler bare er for feige småjenter. Virkelig. Hvem bruker vel en needler annet en noen som er desperate etter kills? Er så vanvittig kjedlig og bruke Needler, og den er ræva på close combat.

 

Og om dere bruker noob-combo (Plasma-gunneren som man holder inne for så og slippe, og Battle Rifle) så vet jeg ikke om dere vet det, men den er blitt dårligere i treeren i forhold til toeren og jeg ler så hardt av de som treffer meg med den grønne satal-kula med grønt faenskap og alikavell klarer de og bli drept.

 

Og jeg teabagger så ofte som mulig.

HELT ENIG! Jeg er heller ikke noen fan av sniper, noen brukte ordet upersonlig tidligere på siden, men er ingen ting som er mer upersonlig enn å stå 100 m unna noen og snipe.

Lenke til kommentar
Og om dere bruker noob-combo (Plasma-gunneren som man holder inne for så og slippe, og Battle Rifle) så vet jeg ikke om dere vet det, men den er blitt dårligere i treeren i forhold til toeren og jeg ler så hardt av de som treffer meg med den grønne satal-kula med grønt faenskap og alikavell klarer de og bli drept.

Det har jo ikke blitt vanskeligere å treffe hodet, det er jo det å treffe med kula som er vanskeligere nå, siden den går fortere og ikke "homer" like kraftig som før.

Tar lengre tid å skifte våpen, da. Kanskje det du mente?

Lenke til kommentar

Haha! Å kalle noen noob eller noe liknende, bare fordi de har funnet et lett system å banke andre på er det dummeste jeg har hørt. Noen grunn til at du hater Needler? Blir du eid? Hvis ikke er det merkelig du nevner den.

 

Uansett så var det en av de mest idiotiske rantene jeg noensinne har hørt. LER

 

Og jeg kjenner ikke til noen noob-combo i Halo 3. Treffer du noen med Plasma pistol for så å skyte dem i hode med BR, nei det kaller jeg skills i Halo 3.

 

edit: ok, "lett" og "lett". Fortell meg om én i Halo 3. Takk.

Endret av Xpm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...