Gå til innhold

Er ikke mislikt, har 600 venner på facebook!

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes dette var litt morsomt :wee:.

Dere er stakkarer fordi dere har en kjip jobb, dårlig lønn og alle misliker dere :)

Er ikke mislikt har 600 venner på facebook

Sorry meg men.....bwhahahahahhaa

Skrevet (endret)

Dette minner om the Big Bang Theory :)

Leanord: "We need to widen our circle."

Sheldon: "I have a very wide circle. I have 212 friends on MySpace."

Leonard: "Yes, and you've never met one of them."

Sheldon: "That's the beauty of it!"

Se filmen hos Youtube

Edit: la til video :)

Endret av Missy9001
Skrevet
Er vel snarere "RL-venner" enn RL-venner om du har 600 av dem.

Jaja skjønner hva du mener, men er jo endel som adder absolut alle de har kjent eller kjenner, selv om de bare har møtt dem kanskje et par ganger. Og da kan det jo bli endel :p

Skrevet
haha, alle vennene mine på facebook er folk jeg kjenner, snakker med når jeg ser osv. Uten om 1 person som jeg aldri har møtt hun adda jeg for hun så så digg ut :)= hehe

Så hvor mange har du da? 2-3 stk?

Skrevet (endret)
haha, alle vennene mine på facebook er folk jeg kjenner, snakker med når jeg ser osv. Uten om 1 person som jeg aldri har møtt hun adda jeg for hun så så digg ut :)= hehe

Sikkert en god del mer en deg. lol

Jeg føler dette går over til "jeg har flere facebookvenner en deg"-konkuranse. Er ikke så veldig nøye hvor mangen venner du har (og spes ikke på facebook). men det handler litt om hvor gode de vennene er.

Endret av Fyll0
Skrevet

AY facebookhersing.

Fett :dribble:

Skrevet

Haha. Folk reagerer på at jeg svarte "Så hvor mange har du da? 2-3 stk?". Dere sier at jeg konkurerer mot han. Jeg har ikke facebook en gang. Jeg skulle bare teste folk her og folk tar seg nær av ting :p

Skrevet

Kan inrømme at jeg har 3 jeg aldri har møtt, også la jeg til søstra til en jente fordi hun er mektig digg og fikk høre at hun hadde bikini bilder der :p men hun ville ikke ha meg som venn =( Men har hatt folk på facern før jeg møtte dem, men da var det bare tids spm før jeg kom til å møte dem. :)

Den ene er Homer :D

Skrevet
Haha. Folk reagerer på at jeg svarte "Så hvor mange har du da? 2-3 stk?". Dere sier at jeg konkurerer mot han. Jeg har ikke facebook en gang. Jeg skulle bare teste folk her og folk tar seg nær av ting :p

Du er vill du !

Skrevet

Du er vill du !

yeahyeah :roll: stfu n00b :p

no offence

Skrevet

'Skulle bare teste deg'.. er sånn mødre sier. Bra test.

Skrevet

Eat my shit. Aldri i livet om du bare skulle teste ham (som personen over meg greit nok bemerket, hadde vært et dumt forsøk uansett). Du ville være frekk, heve seg over ham fordi du hadde en dårlig dag eller rett og slett følte at du ikke passet inn her(eller en annen plass). Uønsket oppførsel.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...