jokkebb3 Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Er det noe men kan gjøre med dette???' har ekte lisens for vista home premium, men har ikke plate til dette.... Hva gjør jeg? Hørte om en som fikk tak i en dvd (org) å bare satte denne i og tasta inn sitt serie nummer, å det gjikk fint. Er dette mulig?? mvh John Andre
Anixion Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Kjøpte du lisens uten cd? Det er noen nettbutikker som selger bare Vista DVD-en uten lisens for noen hundrelapper.. Søk på Google om du finner noe (:
jokkebb3 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 har ikke kjøpt lisens uten cd, men laptop med forhåndsinstallert vista.... åså gikk harddisken sundt... derfor ingen dvd. Men vil det fungere hvis jeg får tak i en vista dvd da??? å bare mate inn koden??
Jan-E. Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Har nesten samme problemet, men jeg kjøpte en bærbar på QXL med Vista home basic lisens. Når jeg så får maskinen så er det uten recovery-DVD-en og med XP-pro installert uten lisensen og XP-platen. Jeg kontaktet Toshiba og vista-platen kan jeg få kjøpt, pris: kr 542,-. Det må vel være lov å kopiere platen når man har gyldig lisens?
andriesa Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 (endret) Er det noe men kan gjøre med dette???' har ekte lisens for vista home premium, men har ikke plate til dette.... Hva gjør jeg? Hørte om en som fikk tak i en dvd (org) å bare satte denne i og tasta inn sitt serie nummer, å det gikk fint. Er dette mulig?? mvh John Andre Selvfølgelig er det det. Men har ikke peiling kor du kan få tak i plata uten og måtte betale for vista. så lenge du ikke vil gå på den ulovlige sia? Btw ta og hør om du kan få lånt deg ei plate som du kan levere samme dagen for vista går fort og installere. eller så prater du med folka du fikk CD keyen fra: om du kan få åpen link til og laste ned vista og brenne selv på plate. Endret 11. desember 2007 av andriesa
Jan-E. Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Er det noe men kan gjøre med dette???' har ekte lisens for vista home premium, men har ikke plate til dette.... Hva gjør jeg? Hørte om en som fikk tak i en dvd (org) å bare satte denne i og tasta inn sitt serie nummer, å det gikk fint. Er dette mulig?? mvh John Andre Selvfølgelig er det det. Men har ikke peiling kor du kan få tak i plata uten og måtte betale for vista. så lenge du ikke vil gå på den ulovlige sia? Btw ta og hør om du kan få lånt deg ei plate som du kan levere samme dagen for vista går fort og installere. eller så prater du med folka du fikk CD keyen fra: om du kan få åpen link til og laste ned vista og brenne selv på plate. Er det ulovlig å kopiere plata da? Er det ikke lisensen man betaler for? Er det tilfelle at alle Vista-platene er like og at det er produktnøkkelen som avgjør hvilken verson som blir installert?
andriesa Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Er det noe men kan gjøre med dette???' har ekte lisens for vista home premium, men har ikke plate til dette.... Hva gjør jeg? Hørte om en som fikk tak i en dvd (org) å bare satte denne i og tasta inn sitt serie nummer, å det gikk fint. Er dette mulig?? mvh John Andre Selvfølgelig er det det. Men har ikke peiling kor du kan få tak i plata uten og måtte betale for vista. så lenge du ikke vil gå på den ulovlige sia? Btw ta og hør om du kan få lånt deg ei plate som du kan levere samme dagen for vista går fort og installere. eller så prater du med folka du fikk CD keyen fra: om du kan få åpen link til og laste ned vista og brenne selv på plate. Er det ulovlig å kopiere plata da? Er det ikke lisensen man betaler for? Er det tilfelle at alle Vista-platene er like og at det er produktnøkkelen som avgjør hvilken verson som blir installert? Hmm er litt usikker der du. Men mene det skal være lovlig bare så lenge du har en lovlig lisens du har betalt for. Men vist det hadde vært sånn så kunne du jo like greit bare laste ned vista fra Internett og der etter brukt lisensen din-.
Jan-E. Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Jeg lastet ned Vista-DVD-en fra et kjent nettsted.... Fikk ikke aktivert i første omgang, men måtte bruke tlf.aktivering og da gikk alt i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå