Admin'c Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Hvilket xp theme synes du er stiligst/fetest/keegest/kulest, flere synonymer?. Trenger et nytt og themexp.org er sinsykt tregt med adsl...
laPANTHA Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Det nye som kom i forrige uke... du vet... det dritkule...
atrax Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Standard Windows-look er fetest! For å sitere en annen her på forumet (husker ikke hvem): "Det første jeg gjorde da jeg fikk winxp, var å skru av 'teletubbie-land"
Admin'c Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Skrevet 7. februar 2003 Litt kjedelig i lengden, leter nå litt... Men teletubbieland er jo fetest, mangler bare folka...
atrax Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Med standard windows-look mente jeg ikke de runde knappene som er standard i WinXP! Jeg tenkte på hvordan Windows alltid har sett ut, ihvertfall siden Win95, med deilige, firkanta knapper..
Alastor Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 CoughDrop er det beste themet synes jeg. Og WinXP silver er også bra.
Zeph Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Silver er bra.... Teletubbyland??? eg var overlykkelig da eg såg XP theme for første gang; "Endelig er den stygge, gråe, firkantede Windows look'en borte" Kunne IKKJE tenkt meg å skifte til Orginal Windows look...aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå