Gå til innhold

Problem med ping på wow.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, nå sitter jeg her, med en 10mbit fiber linje fra NTE.

Tar jeg en speedometer test på nettet, får jeg opp at jeg har 9mbit ned og 11 opp. men, uansett.

Poenget er at jeg har en helt sinnsyk ms på wow, og det kommer i spikes. det er fryktelig, står at jeg har 1000+ ms hele tiden. Og jeg aner ikke hva som er galt. Det er bare min pc på nettet(tror jeg, tviler på at noen nabo'er leecher)

Er det noe annet som kan forstyrre? folk med samme type nett som meg, har ingen problemer osv.

Endret av Skagen
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

har samme problemet med latency,

har en 8mbit linje, går som regel fint i wow, men i det siste har jeg begynt å slite noe skikkerlig i bgs..... med høy latency, noen tips folks?

latancy min skal altså ned, og framerates min er rundt 44...... vet ikke hva den bør ligge rundt men noen som vet noen triks for å fikse dette? har prøvd alt no :(

Endret av KeyanZa
Skrevet

Server? Når begynner det å lagge, bare på kvelden? Har du sjekket realmforums/techsupport forums for å se om andre har samme problemet på samme tidspunkt/server/med samme ISP?

Skrevet

Hvis du spiller på Argent Dawn, er det serveren sin skyld. Serveren har hatt forferdelige lagg problemer over en periode nå. Var i ZA i går med 8 av 10 spillere over 2000ms og hadde 6-12 sekunders spikes.

Skrevet

Samme dritten har vi på Moonglade om dagen.

500ms og spikes opp mot 10k.

Spiller jeg magen på Kazzak har jeg maks 50ms

Sjekk ut om det er server relatert før du begynner å feilsøke på nett tilkobling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...