Gå til innhold

Gir meg ikke... hehe.. *ekstremklokking*


Anbefalte innlegg

Skal se om jeg får fatt i ett slikt kort, skal snakke med netshop på mandag. Håper å få laget en test på dette hovedkortet i nærmeste fremtid, dette ligger ann til å bli ett veldig populært hovedkort for entusiaster og overklokkere.

 

Har du prøvd forskjellige bioser?

 

kjører på G28, er visstnok bedre enn nyeste G29. du skal få ett hk av netshop for å lage en test for.......?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

såpass ja.. noen bilder, ingen med gfx kjølt ned.. Her har dere bencheriggen min, montert på ett enkelt benchebord :)

 

Full liste med specs:

 

E6700

Foxconn MARS P35 Vdropp moddet

Crucial Ballistix PC6400 @ 1:1 4-4-4-5

EVGA 8800Ultra Vgpu moddet

Antec Truepower Quattro 1000w

Seagate 300GB IDE disk

 

Innstillinger under testing i går:

 

1.94v vcore

2.71v vdimm

1.8v NB

1.65v vtt

1.85v pll

 

1.66vgpu

stock minne på skjermkort

 

5468Mhz 10x546 cpu

956/1200Mhz skjermkort

 

BTW: jeg "hater" nvidia.. nooot.. ;)

post-88790-1197138565_thumb.jpg

post-88790-1197138575_thumb.jpg

post-88790-1197138583_thumb.jpg

post-88790-1197138591_thumb.jpg

post-88790-1197138966_thumb.jpg

Endret av **dp**
Lenke til kommentar
Den såkalte "tweaken" ligger sannsynligvis at du laster 2 themes når du har på classic theme i xp.

Hvis du går inn på control panel i windows registeret, så kan du sette hvilket theme som blir lastet til login skjermen. Forøvrig skal TweakUI programmet kunne hjelpe med dette.

Hva noe av dette har med ytelse å gjøre vet ikke jeg. Det extra GDI+-arbeidet som må gjøre ved bruk av Luna er forsvinnende lite. Selv ville jeg mekket meg en strippet versjon av XP/2003 og brukt den skulle jeg klokket. Det er lite vits å bruke timesvis med hardware å så bare slenge inn en standard install av XP.

Anyways, jeg skjønner ikke hva du mener med å laste 2 themes. UXTheme laster bare et VS av gangen og om det så kunne gjøres gjør det bare maskinen tregere. Og hva i all verden gjør login-screen med ytelsen etter du har logget inn? nada!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...