Gå til innhold

G9x ytelses, benchmark og OC resultater

WheelMan

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

sorry off-topic (CPU):

nesten 4.9GHZ på en E8400?? glad for at jeg får en CPU slik om et par dager!! selv om jeg ikke kommer opp på ditt nivå akkurat! :p er veldig fornøyd om jeg greier 4 stabile.

Endret av »frodo
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da var det 28 grader i rommet og ting begynte å bli ustabilt. Men fikk kjørt noen runder med AQ3.

stakkars CPU :p 1,7V! har du syk kjøling? Tror ikke du burde kjøre med det der i et 24/7 oppsett, hvis det ligger noe i at CPUen degraderer seg ved spenning over 1,45 eller hva det var...

Skrevet

Skal la rommet kjøle seg til i kveld/ i morgen, så skal jeg prøve igjen.

Skal se om jeg får truet shaderne litt høyere også, til nå har jeg ikke rørt de.

Skrevet (endret)
går CPU-en STABILT på 5100?? dette er heftige greier.. :)

Når man benker prøver man gjerne ikke å få prosessoren stabil for 24/7 bruk, men benchmarkprogram-stabil var den i alle fall :)

Edit: La til quote. Mulig jeg misforstod.

Endret av 2bb1
Skrevet
Venter fortsatt på en oppdatering av førsteposten WheelMan. :whistle:

Ligger jo bla. mitt 9600GT, og oppdateringer av andre kort her.

~ Mortis360

Skal prøve å få gjort det så fort som mulig :blush:

Skrevet

Klarte 300k på singel nå, 5130 på cpu gjorde susen.

Og 91k i 3dmark01 singel. Med 4950 på cpu.

Hadde jeg hatt en quad å legge under SS'n skulle det vært morsomt å kjøre 06/Vantage også.

Bilder kommer.

Skrevet (endret)

Har justert liit videre på GPUen og skrudd opp Core til 816 og effektivt RAM til 2448, da gikk shaderen opp til 2041. :p 3Dmark06 gikk fra 15356 til 15547, altså nesten 200 poeng opp. :D

Måtte sette opp PCI-E frekvensen til 110 i BIOS, ellers ville den krashet i 3Dmark testen.

Her testet forrige oppsett i krevende spill og alt gikk greit, uten noen form for hakk eller tull. Detter er for 24/7 bruk og jeg må teste lit mer før jeg går videre. Legger ut et bilde av 3Dmark06 på 15547 :

clipboard01nx2.th.jpg

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=6649160

Endret av Sam_Oslo
Skrevet
Har justert liit videre på GPUen og skrudd opp Core til 816 og effektivt RAM til 2448, da gikk shaderen opp til 2041. :p 3Dmark06 gikk fra 15356 til 15547, altså nesten 200 poeng opp. :D

Måtte sette opp PCI-E frekvensen til 110 i BIOS, ellers ville den krashet i 3Dmark testen.

Her testet forrige oppsett i krevende spill og alt gikk greit, uten noen form for hakk eller tull. Detter er for 24/7 bruk og jeg må teste lit mer før jeg går videre. Legger ut et bilde av 3Dmark06 på 15547 :

clipboard01nx2.th.jpg

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=6649160

Gratulerer med god OC :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...