Gå til innhold

G9x ytelses, benchmark og OC resultater


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja den holder seg mer eller mindre på 60 gradre undel load også.

 

Jeg synes at Ntune virker lit for enkelt og amatormessig. Når alt du kan gjøre er bare å dra på 2 slidere, da føler jeg at Ntune blir litt for enkelt med for lite styring over underliggende parameter.

kan noen anbefale bedre gratis software med mer info og styring for klokking av Nvidia GPU?

At du gidder nTune i det hele tatt... :p

Anbefaler RivaTuner på det sterkeste. ;)

 

Jeg kjører Vista 64 og den er veldige prikete på hva den instalerer. Vista klager at driveren er " digitaly unsigned" og anbefaler å avinstallere Rivatuner. Jeg vet ikke om det er "safe" å bruke dette.

 

Har noen prøvd Rivatuner på Vista 64 og alt gikk greit?

Lenke til kommentar
Ja den holder seg mer eller mindre på 60 gradre undel load også.

 

Jeg synes at Ntune virker lit for enkelt og amatormessig. Når alt du kan gjøre er bare å dra på 2 slidere, da føler jeg at Ntune blir litt for enkelt med for lite styring over underliggende parameter.

kan noen anbefale bedre gratis software med mer info og styring for klokking av Nvidia GPU?

At du gidder nTune i det hele tatt... :p

Anbefaler RivaTuner på det sterkeste. ;)

 

Jeg kjører Vista 64 og den er veldige prikete på hva den instalerer. Vista klager at driveren er " digitaly unsigned" og anbefaler å avinstallere Rivatuner. Jeg vet ikke om det er "safe" å bruke dette.

 

Har noen prøvd Rivatuner på Vista 64 og alt gikk greit?

Har kjørt alt fra RivaTuner 2.06 til 2.08(som jeg kjører nå), og alle funker helt problemfritt på både Vista 32-bit, 64-bit og Server 08 64-bit...

Mener også at 2.08 skal ha signert driver... ;)

Lenke til kommentar
Kjøleren på 9800GTX og GX2 er programmert til å holde Core på 60 grader.. ;)
Ja den holder seg mer eller mindre på 60 gradre undel load også.

Noen ganger lurer jeg på om du er litt tett i skallen :wee:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
No offence

 

Der er ikke slik at alt som er programmert virker alltid. mage programmer bommer, men denne funker, bare for å freshe litt på skallen din.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
No offence
Lenke til kommentar
Jeg kjører Vista 64 og den er veldige prikete på hva den instalerer. Vista klager at driveren er " digitaly unsigned" og anbefaler å avinstallere Rivatuner. Jeg vet ikke om det er "safe" å bruke dette.

 

Har noen prøvd Rivatuner på Vista 64 og alt gikk greit?

Ehm, det med "signed driver" er det bare å gi en god faen i.

Det er like nyttig som DRM og annet drit MS har kommet med de siste åra imo.

Lenke til kommentar

Vista har gitt fere advarsler og jeg ga f.. i det. Men nå Rivatuner gir advarsel at "Rivatuner has not benn testet with the currently installed display driver, .. bla la .. it may not work properly becouse it is not offesielly suportet". Altså de har ikke testet med Samsung 245B og kan føre til at den ikke fungerer riktige.

 

Jeg har brukt en god del tid for å justere fargene på Samsung 245B, nå er jeg fornøyd med den og håper at Rivatuner ikke roter med det. Skal jeg gi f.. i denne advarselen fra Rivatuner også?

Lenke til kommentar
Vista har gitt fere advarsler og jeg ga f.. i det. Men nå Rivatuner gir advarsel at "Rivatuner has not benn testet with the currently installed display driver, .. bla la .. it may not work properly becouse it is not offesielly suportet". Altså de har ikke testet med Samsung 245B og kan føre til at den ikke fungerer riktige.

 

Jeg har brukt en god del tid for å justere fargene på Samsung 245B, nå er jeg fornøyd med den og håper at Rivatuner ikke roter med det. Skal jeg gi f.. i denne advarselen fra Rivatuner også?

Displaydriver = Skjermkortdriver. Har ikke en dritt med Samsung-skjermen din å gjøre. ;)

Den sier bare at RivaTuner ikke har blitt testet med den driveren, men i de fleste/alle tilfeller funker det helt greit uansett.

Bare hak av for at du ikke vil se denne meldingen igjen, og ikke tenk noe mer på den. :)

Lenke til kommentar

OMG ... da er den ikke testet med 174.74 for 9800GTX, dette høres skumelt ut. Jeg tok det for gitt at de hadde testet det med 9800GTX og da trodde jeg den hadde problemer med skjem driveren.

 

Forløpige har jeg brukt Ntune og klokke opp til 800/1250/2000. Alt er stabilt og Nvidia's stabilitet testen gikk som smurt, og spillene kjører glatt og fint også. Jeg venter litt med å bruke Rivatuner til de tester det for 9800GTX, i mellomtiden må lese litt om erfaringer med 9800GTX før jeg prøver dette.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar

Uff da, det var syn. Den ene som ar faulty kan ingen hjlpe deg med. Men den andre bør kunne kjøre Crysis stabilt med AA/AF over 2k piksler. Er du suikker på at denne er helt i orden?, kanskje dette er en dårlig spøk og de sents bare faulty kort til deg.

 

EDIT:

:new_woot:

4237 - 7 innlegg

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...