Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Parenes romantiske sanger som de kaller sine egne, kanskje poll etterhvert også?


Gjest Slettet+127836

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+127836

Hei alle sammen :)

EDIT: etter overveielse og gode forslag vil dette heller bli en "post deres sang og så lager vi en poll og ser om vi finner en sammenheng" tråd.

 

Alle sanger som kan være eller er deres eller noen dere kjenner sin spesielle vårt første kyss vår beste sang å høre på når vi skal kose oss sang... Fire away ppl.

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen :)

 

Jeg kan godt trenge litt hjelp av forumets folk til forslag på hvilken sang som kan bli min og min utkårede sin. :)

 

Alle forslag mottas med takk og vil overveies :D

Du kan jo ikke gå på et forum å be om hjelp til dette!

 

"Deres sang" er ikke noe man bare finner på. Det må være en sang som minner dere om noe som har skjedd eller kanskje en sang som stod på når dere gjorde et eller annet.

 

Tenk på ting du å dama har gjort sammen. Er det noen sang som minner deg om dette?

Lenke til kommentar
Hei alle sammen :)

 

Jeg kan godt trenge litt hjelp av forumets folk til forslag på hvilken sang som kan bli min og min utkårede sin. :)

 

Alle forslag mottas med takk og vil overveies :D

Du kan jo ikke gå på et forum å be om hjelp til dette!

 

"Deres sang" er ikke noe man bare finner på. Det må være en sang som minner dere om noe som har skjedd eller kanskje en sang som stod på når dere gjorde et eller annet.

 

Tenk på ting du å dama har gjort sammen. Er det noen sang som minner deg om dette?

enig med deg der L4r5

Lenke til kommentar

Tydelig at ironi ikke fungerer her på forumet. GO GO Melisma!

Skjønner forresten ikke poenget med poll da de fleste par har sine egne personlige låter som de kan mimre tilbake på.

 

Ender opp med flere hundre her på forumet. Vi i mitt forhold har vel hatt noen låter men i det siste har vi hørt på fryktelig lite musikk, bortsett fra at hun liker julemusikk og jeg hater det. Så ingen favoritt for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Poenget er vel strengt talt bare å se om vi kan finne en kobling, noe jeg tror vi kan. Kan se for meg at vi vil få ett fåtall sanger som flere stemmer frem. Det jeg sikkert egentlig vil frem til er å stille min nyskjerrighet, og er ikke det en gyldig grunn da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...