Gå til innhold

Spørsmål angående FPS spill på 360 / Kontroll Spørsmål


Haughty

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har i mange år spilt mye First Person Shooters på PC ,QW, Q3A, CS, TF, TF2 osv. Og der sitter jeg jo med mus og tastatur og føler jeg har smooth kontroll. Så sitter jeg på Xbox med spill som spesielt COD4. Løper rundt og prøver å meie ned folk. Nå er jeg kun lvl9 i COD men ser på Killcam osv at det virker som andre har like god kontroll med Xb kontrollen som jeg har med Mus på PC. Prøvde med litt forskjellige Sens instillinger i COD men fant aldri noe som passet meg veldig bra.

 

Derfor lurer jeg på om dere som spiller slike spill har noen smarte hemmeligheter... er det kun tilvenning, bruker dere høy / lav sens på stikka. Evt, har det kommet mulighet for å koble til Mus til 360 enda ? kommer kanskje aldri, vet ikke.

 

Kunne spillt disse spillene på PC men er utrolige deilig å bare ligge i sofaen å spille. Derfor hadde det vært kjekt med noe input på hvordan dere gjør det med instillinger, tjuvtriks o.l =)

 

 

Raskt spørsmål som ikke er på topic at all. Er på jobb så får ikke sjekka, men leser rundt her spesielt etter den nye oppdateringen at mange fikser seg feit ekstern harddisk og kobler til 360'n. Er det bare å hooke en vanlig ekstern HD med USB til boksen ? eller må jeg ha noe spesial utstyr osv før jeg kan gjøre slikt.

 

Mulig spørsmålene er dumme, men setter pris på svar ! Takker på forhånd =)

 

-e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...