Gå til innhold

Kulturo: Saw V under planlegging

Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yay! Liker saw filmene godt jeg. Og selv om manuset kanskje bare blir dårligere og dårligere, er det jo fortsatt grei underholdning ;)

Skrevet

Synes det er topp at de lager flere filmer, kvaliteten synker og egentlig var det bare den første filme jeg var veldig fasinert over, men jeg elsker å se mennesker som er fanget i dødsmaskiner!

Skrevet

Kult at vi har fått en ny Nightmare on Elm Street/Friday the 13th-serie med filmer. De blir dårligere og dårligere, men funker som late-nite latterskrekk og gir gode maratonmuligheter. Så lenge de tjener penger så kan de bare fortsette, det er ikke akkurat slik at den første filmen var geniale og de ble etterhvert dårligere - det er bare et enkelt, skummelt konsept som resirkuleres. Dette har funket med de tidligere nevnte filmene, Children of the Corn, Halloween, Leprechaun, Hellraiser, Chucky, Amityville, osv.

Skrevet (endret)

Vent.. Har det allerede vert en #4?! I mine øyne kom #3 nettop ut, jo! Herregud så disse blir spydd ut fortere enn jeg klarer å reagere.

Endret av akarno
Skrevet (endret)

Saw IV kom på kino for ikke så veldig lenge siden. Saw III kom i oktober 2006. Er en god stund siden, det.

Endret av Eplefe
  • Opprett ny...