Gå til innhold

Multimediaspiller fra Plextor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Greit nok for sånne som meg, som enda sitter med et bilderørs-tv. Men jeg tviler på at det er noe jeg kommer til å bruke 1600,- på når det alikevel ikke er lenge til jeg skal anskaffe meg LCD-tv.

Lenke til kommentar
Denne lignet da veldig på "Samsung Samstore 750GB MediaCenter"

 

Hattelco lager disse med 320GB, 500GB og 750GB HDD'er....(edit) og 1TB.

Oioi! Designet er jo prikk likt (med unntak av noen farger) og fjernkontrollen helt lik. Salgs- og markedsføringsdirektor for Plextor Europe skriver følgende i pressemeldingen: "Vi har brukt lang tid på å utvikle produktet. Det har et intuitivt og brukervennlig grensesnitt, og leveres innebygd i en stilig og robust boks som skal tåle å bli flyttet fra sted til sted."

 

I virkeligheten er det kanskje egentlig et modifisert Samsung-produkt, hvor eneste forskjellen er manglende støtte til OS X? Dette virker litt fishy...

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Støtter den ikke FLAC, så er det helt ubrukelig ... Hvem driver med mp3 og andre lossy formater idag da ? Det er jo poengløst. Disk og minnestørrelse har blitt så store at å komprimere med tap kun er for wannabees og ignoranter ...

 

Ohhh, så leet du er. Jeg blir helt stum av nesegrus beundring. Du har så rett, støtter den ikke FLAC så må den jo være ubrukelig, ikke sant? Det er jo helt åpenbart...

 

Har du ikke noen andre innsiktsfulle kommentarer i samme slengen, jeg gleder meg til å ta del i din visdom.

Lenke til kommentar
Støtter den ikke FLAC, så er det helt ubrukelig ... Hvem driver med mp3 og andre lossy formater idag da ? Det er jo poengløst. Disk og minnestørrelse har blitt så store at å komprimere med tap kun er for wannabees og ignoranter ...

 

Ohhh, så leet du er. Jeg blir helt stum av nesegrus beundring. Du har så rett, støtter den ikke FLAC så må den jo være ubrukelig, ikke sant? Det er jo helt åpenbart...

 

Har du ikke noen andre innsiktsfulle kommentarer i samme slengen, jeg gleder meg til å ta del i din visdom.

 

Hva med å faktisk argumentere imot det han sier, innlegget ditt inneholder ikke akkurat mengder av nyttige betratninger...

 

 

Personlig skulle jeg ønske plextor holdt seg mer til optiske drev, de er jo ikek akkurat like på høyden som før her. Men de solgte vel for dårlig desverre. Der hadde de en nisje.

 

AtW

Lenke til kommentar

Enig. Plextor bør holde seg til det de er flinke til, nemlig optiske drev.

 

plextor.JPG

 

Eg har selv to brennere og er strålende fornøyd. Har til og med prøvd supporten deres, havna riktig nok hos en danske, så vi måtte ta alt på engelsk, men fikk jo god hjelp (Problemet viste seg å være Windows-relatert) .... uannset, kjempesupport!

 

Og VariRec funker veldig bra, selv om eg ikke har peiling på om det blir forskjell. hehe.

Har til og med fått prøvd ut Audio Q.R funksjonen på Plexwriter Premium2'en ved å brenne ut en .NRG fil.

http://www.tju3tre.com/Bilder/musikkmappen...%20nrg2-fil.JPG

Lenke til kommentar
Enig. Plextor bør holde seg til det de er flinke til, nemlig optiske drev.

 

Eg har selv to brennere og er strålende fornøyd. Har til og med prøvd supporten deres, havna riktig nok hos en danske, så vi måtte ta alt på engelsk, men fikk jo god hjelp (Problemet viste seg å være Windows-relatert) .... uannset, kjempesupport!

 

Og VariRec funker veldig bra, selv om eg ikke har peiling på om det blir forskjell. hehe.

Har til og med fått prøvd ut Audio Q.R funksjonen på Plexwriter Premium2'en ved å brenne ut en .NRG fil.

http://www.tju3tre.com/Bilder/musikkmappen...%20nrg2-fil.JPG

 

Ja, nå til dags får man vel ikke tak i en plex premium engang, har prøvd meg på en bestilling for noen dager siden, men jeg har ikke de store forventingene.

 

AtW

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...