Gå til innhold

hjelp! kommer meg ikke på Live lenger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
You may have noticed that the LIVE service has been having a few issues over the past few days. This includes things like signing in, matchmaking and account recovery. Not everyone has had problems, but I know some of you have and I wanted to give you and update. While the service was never completely offline, problems like this are not acceptable. The entire LIVE team has been working day and night to ensure that you can have a great LIVE experience. While we’re not done yet, I wanted to let you know that things are getting better each hour and that no one on the team is going anywhere until the job is done. Thanks for your patience.

 

fra majornelson.com

Lenke til kommentar
for noe dritt. Greit at det går ned en gang i blant men kanskje skjedd litt ofte nå i det siste...

 

Helt enig. Får dette problemet selv nå. Får ikke logget inn i Xbox Live... Jeg føler det kødder seg alt for masse om dagene!!!! Helt forjævligt!! Rett før jeg krever penger igjen fra xbox live gold. For ting fungerer overhode ikke! Det er noe dritt. Og det er ikke bare nå. Flere ganger jeg har spilt f.eks COD4 og ting har bare begynt og bli ustabilt og skape seg osv. Problemer med matchmaking osv osv... Det er ufatteligt hvor ustabilt dette er.

 

HVA FAEN SKJER? Jeg vil spille.... Det er en grunn til at jeg har en spill konsol og det er fordi jeg vil putte i et spill og spille med en gang uten og gjøre en dritt. Og ikke slikt som på PC hvor en må gjøre tusen ting for og få ting til og fungere!

Lenke til kommentar
for noe dritt. Greit at det går ned en gang i blant men kanskje skjedd litt ofte nå i det siste...

 

Helt enig. Får dette problemet selv nå. Får ikke logget inn i Xbox Live... Jeg føler det kødder seg alt for masse om dagene!!!! Helt forjævligt!! Rett før jeg krever penger igjen fra xbox live gold. For ting fungerer overhode ikke! Det er noe dritt. Og det er ikke bare nå. Flere ganger jeg har spilt f.eks COD4 og ting har bare begynt og bli ustabilt og skape seg osv. Problemer med matchmaking osv osv... Det er ufatteligt hvor ustabilt dette er.

 

HVA FAEN SKJER? Jeg vil spille.... Det er en grunn til at jeg har en spill konsol og det er fordi jeg vil putte i et spill og spille med en gang uten og gjøre en dritt. Og ikke slikt som på PC hvor en må gjøre tusen ting for og få ting til og fungere!

 

selv. sykt hypp på å game cod. istede må jeg sitte å loke. nedtur!

Lenke til kommentar
for noe dritt. Greit at det går ned en gang i blant men kanskje skjedd litt ofte nå i det siste...

 

Helt enig. Får dette problemet selv nå. Får ikke logget inn i Xbox Live... Jeg føler det kødder seg alt for masse om dagene!!!! Helt forjævligt!! Rett før jeg krever penger igjen fra xbox live gold. For ting fungerer overhode ikke! Det er noe dritt. Og det er ikke bare nå. Flere ganger jeg har spilt f.eks COD4 og ting har bare begynt og bli ustabilt og skape seg osv. Problemer med matchmaking osv osv... Det er ufatteligt hvor ustabilt dette er.

 

HVA FAEN SKJER? Jeg vil spille.... Det er en grunn til at jeg har en spill konsol og det er fordi jeg vil putte i et spill og spille med en gang uten og gjøre en dritt. Og ikke slikt som på PC hvor en må gjøre tusen ting for og få ting til og fungere!

 

selv. sykt hypp på å game cod. istede må jeg sitte å loke. nedtur!

 

Ja det er rett og slett tragisk!!!! Og det er jo faen ingen plass en kan lese om hva som skjer heller!!! Ikke noen informasjon what so ever! Når jeg betaler for drite så mener jeg at en burde ha en side en kunne logge seg inn på el. som en kan følge med hva faen som skjer osv!

Lenke til kommentar

å site her og syte ser eg på som lite produktivt.

 

Det eg kan sei er att det er veldig amatøraktigt av Microsoft og ikkje forberede serverene sine på den nye strømmen med x360 brukere som kjem i jula. Dette er ingen feil som oppstå utav det blå. Dette er rein uvitenheit av MS som lett kunne vorte fiksa lenge før det vart noko problem.

 

blir jo litt irritert når ein har satt av kvelden til litt spilling nå i jula når ein faktisk har tid så bryte det saman, ein betaler tross alt 500kr i året for live og da skal det virke...VERTFALL i jula..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...