Gå til innhold

Noen har stjålet postkassa min


Mato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, høres jo ut som et forferdelig sted å bo, utlendinger som stjeler panteflasker og alle andre slags verdiløse ting som en postkasse! Haha, stakkars tyver, men jeg tipper de starter i det små, så går de over til de store haiene, som søppelbøtter.

 

Places to visit in Stavanger

 

Stavanger has some remarkable places to visit, in which can be of interest for astronauts, pelican hunters and hobby lobotomists. These are called "Peters Street" (in Stavangerish: "Pedersgadå"). Here you can see funny examples of how culture can be when you mix the known 235 human races together. This is also a reason why Stavanger is voted to be "The Cultural Capitol of Europe" in the year 2008.

 

http://uncyclopedia.org/wiki/Stavanger :p

Lenke til kommentar
Om du hadde funnet ut hvem det var, og hvor de bodde (om de ikke er reist bort )kunne du samla en gjeng og stjålet litt fra dem ;)

 

Men helt klart kjedelig å ikke kunne ha noe i fred. På menighetshuset på Hægeland er det så populært å stjele mobiler fra jakken til folk.

Og nettopp på grunn av slike tyverier går jeg med mobilen i lomma. Så får heller alle spekulasjoner og rykter om testikkelkreft være. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...