Gå til innhold

Hvordan steame video ifra pc`n til xbox 360?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Windows Media Connect er veldig bra (og lovlig) hvis du har en ikke fult så lovlig versjon av Windows XP. Gjelder bare å google, siden MS insisterer på at du bruker WMP11 som krever at du har en gyldig lisens.

 

Har du en lovlig lisens av XP/Vista anbefaler jeg å bruke WMP11, veldig greit til både deling og musikk! :)

Lenke til kommentar

Hvordan steame video ifra pc`n til xbox 360?

 

Først og fremst, skaff deg noe annet å steame med enn en X360 og en PC. Et godt gammeldags steame apparat fungerer perfekt. Spør naboen om du får låne hans.

 

Eller mente du streame?

 

Ah da er jeg mer med.

 

Jeg kronglet noe forferdelig med å samkjøre laptopen min med X360en. Var så mye tull med tall og koder hit og dit at jeg ga opp. Nå kommer vel en oppdatering som hjelper litt mer på den saken tror jeg (med støtte for Divx fra HDD).

Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem jeg har slitt med noen timer nå. Jeg har endelig fått koblet xboxen til pc en, det fungerer fint. Problemet kommer når jeg skal streame divx/xvid filmer fra en ekstern harddisk jeg har koblet til pc en. Det virker som om det bare er filene fra den interne harddisken som blir delt. Jeg har også prøvd å bruke Media Center programvaren på xboxen. Da finner jeg filene på den interne disken men får beskjed om at det mangler en codec eller noe når jeg prøver å spille av filene.

 

Så er det en måte jeg kan streame divx/xvid fra en ekstern harddisk eller er jeg nødt til å legge filene innpå den allerede proppfulle interne disken på pc en for å spille de av?

Lenke til kommentar
Jeg har et lite problem jeg har slitt med noen timer nå. Jeg har endelig fått koblet xboxen til pc en, det fungerer fint. Problemet kommer når jeg skal streame divx/xvid filmer fra en ekstern harddisk jeg har koblet til pc en. Det virker som om det bare er filene fra den interne harddisken som blir delt. Jeg har også prøvd å bruke Media Center programvaren på xboxen. Da finner jeg filene på den interne disken men får beskjed om at det mangler en codec eller noe når jeg prøver å spille av filene.

 

Så er det en måte jeg kan streame divx/xvid fra en ekstern harddisk eller er jeg nødt til å legge filene innpå den allerede proppfulle interne disken på pc en for å spille de av?

 

Kva for eit filsystem har du på den eksterne? Meiner eg las at den ikkje taklet NTFS.. FAT32 skal gå fint.

Lenke til kommentar
Jeg har et lite problem jeg har slitt med noen timer nå. Jeg har endelig fått koblet xboxen til pc en, det fungerer fint. Problemet kommer når jeg skal streame divx/xvid filmer fra en ekstern harddisk jeg har koblet til pc en. Det virker som om det bare er filene fra den interne harddisken som blir delt. Jeg har også prøvd å bruke Media Center programvaren på xboxen. Da finner jeg filene på den interne disken men får beskjed om at det mangler en codec eller noe når jeg prøver å spille av filene.

 

Så er det en måte jeg kan streame divx/xvid fra en ekstern harddisk eller er jeg nødt til å legge filene innpå den allerede proppfulle interne disken på pc en for å spille de av?

 

Kva for eit filsystem har du på den eksterne? Meiner eg las at den ikkje taklet NTFS.. FAT32 skal gå fint.

 

Jeg har NTFS, så problemet ligger sannsynligvis der. Det er vel ikke mulig å bytte fra NTFS til FAT32 uten å slette alt? Mener å huske at det gikk andre veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...