Gå til innhold

All in One inventory


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har tatt opp wow-spillinga igjen etter drøye 2 år. (Må spille litt i jula :) )

 

Tidligere hadde jeg en add on som het noe som "all in one inventory", men jeg kan ikke finne denne noe sted?! Fant en versjon, men lurer på om den ikke er oppdatert. Har søkt på dette forumet uten å finne noe også..

 

Er det noen som har en direkte link til denne addon`en som virker? Det ville jeg satt stor pris på! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for raske svar!

 

Prøvde meg fra toppen, med baggins, men ting har tydeligvis litt mer komplisert siden jeg var i azeroth sist! ;)

 

Hvordan får jeg egntlig det slik at når jeg presser "b" , så kommer liksom en stor bag opp? Fikk ikke dette til. Trenger (foreløpig) ikke å sortere på alt mulig greier..

Lenke til kommentar
Takker for raske svar!

 

Prøvde meg fra toppen, med baggins, men ting har tydeligvis litt mer komplisert siden jeg var i azeroth sist! ;)

 

Hvordan får jeg egntlig det slik at når jeg presser "b" , så kommer liksom en stor bag opp? Fikk ikke dette til. Trenger (foreløpig) ikke å sortere på alt mulig greier..

 

 

Trykk F12 eventuelt..

Lenke til kommentar
Takker for raske svar!

 

Prøvde meg fra toppen, med baggins, men ting har tydeligvis litt mer komplisert siden jeg var i azeroth sist! ;)

 

Hvordan får jeg egntlig det slik at når jeg presser "b" , så kommer liksom en stor bag opp? Fikk ikke dette til. Trenger (foreløpig) ikke å sortere på alt mulig greier..

 

 

Trykk F12 eventuelt..

 

Eller du kan installere OneBag, så har du en enkel stor bag...

Lenke til kommentar

Nok en gang takk for hjelp.

 

Jeg prøvde også den siste, OneBag, men den virket ikke. Det står "out of date" på addon menyen.

 

Synd, for det var egentlig noe sånt jeg tenkte, enklest mulig, bare èn stor bag. Slik som det var i gamledager! ;)

 

Finnes det noe som ligner på denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...