Gå til innhold

Forgotten Hope 2 En BF2 mod


Anbefalte innlegg

fh.jpg

 

Da er den lange ventetiden endelig over! Forgotten Hope 2 slippes ut på Fredag 14.12.07. Torrent med passord beskyttet Rar fil legges ut 12.12.07

Å nå er det bare å installere BF2 folkens. Er en link til en manual og første del av en opplæringsfilm på hjemmesiden.

 

Forgotten Hope hjemme side

 

Her er litt info for de som ikke allerede har prøvd Forgotten Hope.

 

Forgotten Hope er en WW2 modifikasjon. Den sikter på å være historisk korrekt innenfor begrensingene til spillet.

Du vil ikke se en Sherman som tar ut en Kingtiger forfra osv. Du tåler som regel kun et skudd fra en rifle hvis du ikke blir truffet i ben eller armer.

I Forgotten Hope 1 så er utvalget av kjøretøy enormt. Det er vel over 300 forskjellige våpen/kjøretøy som holder veldig høy kvalitet.

Og ingenting tyder på at utvalget vil være noe dårligere i Forgotten Hope 2.

Her finner man alt fra WV boble til Stuart

 

 

 

Her kan man finne en Teaser fra januar 07 og noen flere filmer fra spillet.

 

Endelig, dette var den eneste grunnen til at jeg kjøpte BF2. Har ventet på denne lenge nå.

Dette kunnet ikke passet bedre, siden jeg har fri helt til 16 januar. Oppdaterte navnet på tråden.

Endret av Error Lars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som irriterer meg er at jeg noen ganger opplever uforklarlig hakking. Er ikke sikker på om det skyldes maskinvare eller server-delays. Det skjer forøvrig kun i FH2, ikke vanilla BF2 som et eksempel. Men men, FH2 er ganske artig. Spesielt når man virkelig får dreisen på riflene og plukker ut folk på mange meters avstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...