Gå til innhold

Forgotten Hope 2 En BF2 mod


Anbefalte innlegg

Må si jeg sliter med å spotte på avstand om det er friend eller foe som jeg ser langt unna. Velger stort sett ikke å skyte da jeg vil unngå teamkills. Det lille mappet man har i hjørnet gir ikke stor nok radius på omårdet. Normalt ser man lenger enn området den dekker.

 

Hva er deres tips for å kjappest mulig annslå om en kjøretøy eller soldat er venn eller fiende? På kloss hold i byen ser man jo kjapt forskjell på hjelmer og uniformsfarge. Det er mer på langt hold at det er et problem.

 

Pga dette synes jeg noen maps blir voldsomt kaotiske og at det er er mer slitsomt enn morro. Finner jeg ikke uta av dette så dropper jeg heller tilbake til andre spill.

 

Er det ikke "artillerymode" i 88mm kanonen? Trodde man kunne bruke denne sammen med en scout. Fikk aldri opp noe annet siktesystem på denne. Er vel håpløst å bruke den monsterkanoen uten denne funksjonen.

 

Noen map synes jeg fungerer bra andre synes jeg bare er kaos og rot

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk N for å zoome inn eller ut på minamappen. Eller ta bare en kjap kikk på kartet (M) Eller så kan man bruke hodet sitt og tenke hvor det er mest sannsynlig at det kommer fiender fra. Hvis du er usikker se hvordan han beveger seg. Mot deg eller bort fra deg.. Eller så får du bare ta noen sjangser. 88'ern brukes som AT eller AA. Du kan ikke bruke den som artilleri.

Lenke til kommentar

Er ingen Tiger i spillet ennå, som Fritzor sier. Og akkurat nå er det England som har de beste stridsvognene. Men alle de engelske stridsvognene har bare AP ammo (Armor piercing) så Anti tank skyts er problematisk.

De tyske derimot har både AP og HE (High Eksplosive) I tillegg har de en ekstra bra versjon av AP ammon men den har man ikke mer en 5-7 skudd av.

Men laget med de svakeste stridsvognene må være flinke til flanke, gjemme seg, bruke miner osv.

Ikke stå å bytte skudd med det andre laget, da dør man. dessverre gjør fryktelig mange nettop det. Prøver og ta de head on.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Arg! Luremus torrent! Hadde lastet ned par hundre mb fra ausgamers.com av fila. Tenkte, hummm dette går sakte. Starter torrent og ser at den går myye raskere (800 kb) stopper ausgamers nedlasting og 3 minutter etterpå synker torrenthastighet jevnt og trutt til 5 kb.

 

 

Edit: Nå går det fort igjen:) Skal skrive litt om hva jeg syntes når jeg har fått prøvd spillet.

Endret av snilefisken
Lenke til kommentar

Da har jeg fått herjet rundt på diverse brett ett par timer og tror jeg kan gi et lite førsteinntrykk.

 

Det er overraskende bra! Brettene er virkelig utfordrende med skyttergraver, kanonstillinger, knuste bygninger og annet terreng som kan brukes til å få overtaket på fienden. Tanksene er bra lagd, jeg liker det faktum at de ikke tåler allverdens juling før de forvandles til skrap. Var latterlig på BF2 at 2 tankser kunne hamre granat etter granat inn i hverandre uten å gjøre stort annet enn å ripe i lakken.

Det å få mulighet til å bytte mellom panserbrytende og sprengammunisjon gjør det også mer utfordrende (og gøy) å sprenge infanteri i fillebiter. Særlig hvis de prøver å gjemme seg i skyttergraver eller bunkere.

Det er et sant ****** å se forskjell på venn og fiender til tider. da begge sider har gjort bruk av taktisk bekledning på slagmarken (kaki farger). Dette fører ofte til litt kipe situasjoner. Derfor er man virkelig avhengig av å bruke kartet flittig og følge med på egne styrkers fremrykning.

Våpnene er temmelig effektive og har god stabilitet. Eneste problemet jeg har opplevd er at anti-personell minen river deg selv i fillebiter om du er nærmere enn 2 meter eller noe. Doh..

Så ja. Konklusjon er at det er virkelig verdt å prøve:)

Lenke til kommentar

Kult at du likte det. Jeg spiller dette i en turnering som kalles Forgotten Honor Tournament 2 www.forgottenhonor.com De som er interessert i en enda mer taktisk opplevelse og organiserte slag hver fredag med trening på onsdag og torsdag er velkomne. Her snakker vi ekte team-play!

 

Håper ikke dette blir sett på som spam? Tror bare det kan være av interesse og vite om dette. FH2 har selv lagt ut info om oss og hva vi gjør.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...