Gå til innhold

Problem med W910i


Anbefalte innlegg

Jeg fikk min W910 på tirsdag og nå bygyner problemene. Først så ble alle spillene borte, så skjedde det ingenting når jeg trykker på walkman ikone på menyen. Må jeg levere den inn får å få det fikset eller kommer SE til å komme med oppgraderinger man kan laste ned via internett?

 

Jeg kjøpte min på Elkjøp og der sa dem at jeg kan prøve og laste ned hele SW på internett siden til SE. Går det ann? Jeg fant det ikke no sted ? tror ikke mannen på elkjøp visste hva han snakket om.

eventuelt hvor lang tid tar det fra man sender den inn til man får den reparet/ny telefon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å laste ned SW eller FW som han sikkert mente er vanskelig hvis man skal "flashe" telefonen, da må du kjøpe et program (tror det koster 3-4000) også må du gjøre masse annet, og jeg har ALDRI funnet FW på sidene dems, noe jeg prøvde å få til lenge, men du kan prøve noe som heter Sony Ericsson Update (tror jeg) som gjør at den installerer alle nyeste oppdateringer. Jeg tror du kan gjøre det fra telefonen siden den er såppas ny. Men hvis du skal gjøre det fra pc forutsetter det at du har kabel.

 

Hvis du skal sende den inn må du regne med at det tar ihvertfall 2-3 uker, jeg hadde samme problem, og fikk den tilbake etter 4 uker, med samme problemer. Hvis det ikke funker etter oppdatering, så ville jeg krangla meg til en ny:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg fikk min W910 på tirsdag og nå bygyner problemene. Først så ble alle spillene borte, så skjedde det ingenting når jeg trykker på walkman ikone på menyen. Må jeg levere den inn får å få det fikset eller kommer SE til å komme med oppgraderinger man kan laste ned via internett?

 

Jeg kjøpte min på Elkjøp og der sa dem at jeg kan prøve og laste ned hele SW på internett siden til SE. Går det ann? Jeg fant det ikke no sted ? tror ikke mannen på elkjøp visste hva han snakket om.

eventuelt hvor lang tid tar det fra man sender den inn til man får den reparet/ny telefon?

 

Hei. Jeg jobber på elkjøp og hadde en kunde med akkurat samme problem på sin w910i som deg for et par dager siden. Prøvde å oppdatere denne på nett (via Sony Ericsson Uptadeservice), men dette hjalp dessverre ikke. Løsningen for kunden ble da å sende telefonen til deltaservice via oss for å flashe firmware.

Endret av glosi
Lenke til kommentar

jeg hadde det samme problemet, bare enda værre. kunne noen ganger ikke slå på telefonen. Hang seg så fort jeg skrudde på den. Måtte ta ut batteriet....

 

Det som funket var å oppdatere programvaren via programmet til SE. De har nå kommet ut med en ny programvare som skal funke. Har ikke hatt noen problemer enda :D

Lenke til kommentar
jeg hadde det samme problemet, bare enda værre. kunne noen ganger ikke slå på telefonen. Hang seg så fort jeg skrudde på den. Måtte ta ut batteriet....

 

Det som funket var å oppdatere programvaren via programmet til SE. De har nå kommet ut med en ny programvare som skal funke. Har ikke hatt noen problemer enda :D

 

Hvor lenge siden var det du tok denne oppgraderingen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...