andy89 Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 (endret) jeg prøver å formatere hdd'en min men den vil ikke tenker da ikke på en vanlig formatering men en full sletting */ERASE_ENTIRE Erase the entire area (Known as the Low Level Format)* jeg har gjort dette før men nå har jeg ny pc å nå vil den ikke jeg går inn i dos via en oppstarts-diskett så putter jeg inn en ny diskett med *SUTIL* inni og skriver: A:\SUTIL/ERASE_ENTIRE som man skal så kommer det opp om jeg er sikkker på at jeg vil gjøre det og bla bla bla så trykker jeg på *y* for ja men så kommer dette: Error : DRQ time-out dette kommer uansett hvor lenge jeg venter noen her som vet hva problemet kan være? EDIT: lastet ned nytt et (killdisk) Endret 5. desember 2007 av Audison Connection
Hårek Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Prøv med en annen kabel til disken. DRQ timeout betyr at kontrolleren (hovedkortet) ikke får svar fra disken på en kommando. Da er det enten defekt kabel, defekt disk, eller defekt kontroller.
andy89 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Skrevet 3. desember 2007 hmm det var rart :S for den har jeg windows på (er i windows nå) men prøver og bytte litt kabler alikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå