Gå til innhold

Nokia N82 - Kamerabilder og video

Requi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid noen som klager over kvalitet uansett hvor god den blir,skjerp dere folkens,dette er en mobiltelefon beregnet til a snakke i,ikke et digitalkamera,det er et kompromis,synes det er bra kvalitet både på video og bilder,kansje fordi at jeg forstår at dette ikke er et digitalt speilreflex kamera.Synes at det er sinnsykt mye klaging på alt i dag,ingen blir fornøyd virker det som

Skrevet
Alltid noen som klager over kvalitet uansett hvor god den blir,skjerp dere folkens,dette er en mobiltelefon beregnet til a snakke i,ikke et digitalkamera,det er et kompromis,synes det er bra kvalitet både på video og bilder,kansje fordi at jeg forstår at dette ikke er et digitalt speilreflex kamera.Synes at det er sinnsykt mye klaging på alt i dag,ingen blir fornøyd virker det som

... Word !

Skrevet

Ble faktisk overrasket over hvor utrolig bra bildene blir.. Angrer rimelig på at jeg brukte 3000 på nytt digitalkamera en mnd før jeg kjøpte meg N82, blir jo ALDRI brukt lenger :D

Skrevet

Ganske imponert over bildene her, og jeg vi si de fleste ovegår bildene jeg får med mitt 2 år gamle digitalkamera. Nå er riktig nok ikke dette noe topp model, men jeg synest uansett det er bra til og være en mobiltelefon. :yes:

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Wow. Imponerende bilder. Må også ut og knipse en dag. :)

Tar du på auto eller stiller du ting inn manuelt siden de ser så bra ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...