Gå til innhold

Nokia N82 - Kamerabilder og video


Requi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-127929-1209459857_thumb.jpg

Bilde tatt i motlys i januar med gode skiforhold

post-127929-1209459764_thumb.jpg

Bilde tatt på konsert utan blits

post-127929-1209460034_thumb.jpg

Bilde tatt på byen i mørkt lokale med blits (nokon klarar seg med 3410 ;))

 

Kvaliteten kunne ha vore bedre, men eg trur at innan få år er kompaktkamera bortkasta. Eg meiner at dersom ein skal ha skikkeleg kvalitet må ein uansett ha speilreflekskamera. Berre med linser og bildebrikke av stor størrelse får ein verkeleg gode resultat.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var så fint vær og temperatur i dag at jeg bare måtte bruke kameraet litt.

(Er ikke gjort noe med bildet utenom å lage ramme)

Fant meg en liten modell som sprudlet i vårens glade farger :) Comments?

 

post-135592-1210352351_thumb.jpg

Endret av Baloni
Lenke til kommentar
Kjempebra bildet! :)

 

Bruker du makro funksjonen eller?

Jepp, gjorde det. Var litt vanskelig å få fanget det lille motivet noen ganger, pga den dominerende bakgrunnen. Men det er bare å autofokus'e littegranne samt knipse flere ganger, så er det bare å velge/velge bort bilder du liker/ikke liker :)

Lenke til kommentar

Må vente på finvær i det høye nord før jeg kan få knipset noe makro bilder hehe.

 

Har en film fra gamlebyen i Bordeaux da jeg var der nylig med jobben. Hvor kan jeg laste opp for å dele? Ser flere vil ha eksempel på videokvaliteten. (som faktisk er så bra at den overasket meg!)

Lenke til kommentar
Må vente på finvær i det høye nord før jeg kan få knipset noe makro bilder hehe.

 

Har en film fra gamlebyen i Bordeaux da jeg var der nylig med jobben. Hvor kan jeg laste opp for å dele? Ser flere vil ha eksempel på videokvaliteten. (som faktisk er så bra at den overasket meg!)

Du kan jo laste opp fra YouTube, men da blir kvaliteten litt redusert. Last opp med FileFront eller noe andre greier da, så vi kan laste den ned å se den f. eks i vår Windows Media Player.

 

Er helt enig med deg. Videokvaliteten på N82 er beyond (nesten!).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Personlig så hater jeg at det er MP4 eller hva det nå er i videoformat på N82. Æsj, det liker jeg ikke. Apple Quicktime dritt. Skulle mye heller vært WMA eller MPEG eller AVI.

 

Menmen det funker. Selv om redigeringsmulighetene er blitt litt redusert, men det funker...

Lenke til kommentar
Hvorfor har de blitt redusert? Støttes av Sony Vegas som gruser alt jeg vet av redigeringsprogram for hjemmebruk! :) Formatet er bra det.

Hehe, er kanskje ikke det, men i mine øyne er det det.

Uansett, denne telefonen "is da shit" :) Videokvalitet på topp og bildekvalitet på topp!

 

Folkens, sjekke trådvisningen da. over 13.000 :new_woot::fun:

Endret av Baloni
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...