Gå til innhold

crysis, to versjoner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er så lav aldersgrense på grunn av at det ikke er med blodsprut når man dreper fiender etter det jeg vet. Er ikke et veldig voldelig spill. Det fins dog en patch fra Crytek som legger til blod hvis det er ønskelig.

 

ok. takker. så det finst altså 2 versjoner, en med blodsprut og en uten?? er det den eneste forskjellen??

 

(jeg har ikke åpnet plasten så jeg kan fortsatt bytte spillet)

Lenke til kommentar

Selv om man velger blod i option så er det mye mindre av det her en i f.eks Quake1 og II hvor det spruter blod fra fienden og de sprenges om du har kraftige nok våpen for hånden og det ligger deler rundt om kring.

Savner dette i nyere spill.

Er rart å se lik som har blitt skutt i hodet uten så mye som n dråpe blod på seg.

Lenke til kommentar
Er så lav aldersgrense på grunn av at det ikke er med blodsprut når man dreper fiender etter det jeg vet. Er ikke et veldig voldelig spill. Det fins dog en patch fra Crytek som legger til blod hvis det er ønskelig.

 

ok. takker. så det finst altså 2 versjoner, en med blodsprut og en uten?? er det den eneste forskjellen??

 

(jeg har ikke åpnet plasten så jeg kan fortsatt bytte spillet)

Om man skal kjøre med blod er vel instillinger? men det er jo litt tragisk da :lol:

Endret av IronMartin
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

De har vel ikke blod i spillet på grunn av de strenge reglene i Tyskland. Og siden CryTek opererer i Tyskland, så er det ikke mye de kan gjøre.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...